09:34
Comentarii Adauga Comentariu

_ Ciclism în Lake District: TED THORNHILL încearcă să urce cu bicicleta unele dintre cele mai scandaloase urcări de deal din Marea Britanie

_ Ciclism în Lake District: TED THORNHILL încearcă să Urcați cu bicicleta unele dintre cele mai scandaloase urcări ale dealurilor din Marea Britanie

Este o aromă la care nu mă aștept în mijlocul durității uluitoare a Lake District - ars.

Dar arsură este ceea ce pot mirosi. Și ar părea să fie frânele cu disc de pe bicicleta mea de drum Trek de ultimă generație. Probabil pentru că le-am strâns maniac în ultimele două minute și jumătate în timp ce mă năpustesc pe unul dintre cele mai scandaloase drumuri de ciclism din Marea Britanie – Wrynose Pass.

Este un drum cu pante susținute și feroce. de până la 25 la sută – suficient de sălbatic încât să obosească picioarele și plămânii chiar și celor mai în formă și mai slăbici bicicliști. În urcare, nu doar mă obosește, ci mă învinge. La fel și urcarea de „încălzire” - Blea Tarn. Trebuie să descălerez pe ambele dealuri pentru a-mi recupera respirația.

Sunt într-o odisee cu prietenul meu de ciclism Colin și este greu de la început - să pedalez printr-o cursă haotică, Tube-strike- trafic de oră între casa mea din sudul Londrei și Londra Euston pentru a lua un tren expres Avanti către Oxenholme Lake District, gara de intrare către Lacuri și misiunea noastră – de a cuceri nu doar dealuri notorii precum Blea Tarn și Wrynose Pass, ci și o porțiune de drum considerat a fi unul dintre cele mai dificil de abrupte din țară – pasul Hardknott care zdrobește coapsele și moralul, care are pante de până la 33% răspândite pe 1,38 mile (2,2 km).

O parte din pregătirea mea pentru sarcina pe care o aveam a fost să urmăresc videoclipuri YouTube cu bicicliști de elită care se luptau să-și rotească pedalele pe secțiunea cea mai abruptă.

Acest lucru nu m-a umplut de multă încredere, având în vedere că nivelul meu de fitness este cel mai bine descris ca fiind capabil să mă descurc cu pelotonul de navetiști în timpul ciclului meu zilnic către sediul Mail locuitori din High Street Kensington din Londra.

Am decis că am nevoie de fiecare avantaj mecanic posibil pentru a evita defecțiunile abjecte.

Așadar, am asigurat o bicicletă împrumutată de la Balfe's Bikes – un Trek Domane SL6 chic cu frâne pe disc (meu obișnuit bicicleta are frâne pe jantă, care nu îmi afectează nervii pe carosabil umed) și angrenaje foarte scăzute „prietenoase pentru bunici” - unele Fizik Vento Stabilita Pantofi de drum din carbon cu sistemul de potrivire Boa (doar rotiți cadranele instalate pe pantof pentru a le strânge), unii Superpantofi Sealskinz pentru a-mi menține picioarele calde și uscate și unele confortabile , care îmbrățișează pielea Nalini pantaloni scurți și topuri de ciclism.

De asemenea, sunt împrumutat un impresionant computer GPS Wahoo Elemnt Roam, montat pe ghidon, pentru a mă ghida către terorile deluroase și am o conversație rapidă la telefon cu Campionul britanic de escaladare a dealurilor, Andrew Feather pentru unii sfaturi.

A înregistrat cea mai rapidă ascensiune vreodată pe Hardknott Pass pe aplicația de fitness Strava – un „rege al Timpul de munte de nouă minute și 15 secunde datorită unei viteze medii de 10,4 mph (16,7 km/h).

Îmi spune: „Hardknott Pass este una dintre urcușurile emblematice și ridicol de abruptă. Doar rămâne în tine și vei fi bine. Și amintiți-vă, cel mai greu este ultima treime. Apoi este coborârea, care este și mai abruptă!’

Și îl găsește și pe Wrynose provocator. Ei bine, el o descrie ca „o urcare spectaculoasă, foarte bună”, care tradus din Hill-Climb-Champion-ese pentru simpli bicicliști muritori înseamnă: „Te duci în dulapul rănit. Pregătește-te să plângi.’

Cu toate acestea, în timp ce mă agățăm de bicicletă la stația Oxenholme Lake District pentru Călătorie de 23 de mile (37 km) spre vest până la cabana noastră de lângă Grasmere, în în satul Elterwater, mă simt încrezător și călătoria este încântătoare, în ciuda condițiilor pline de rafale din noiembrie.

Ne punem nervii la încercare ocolind în jurul Kendal de-a lungul unor străzi înfiorător de abrupte și mulcioase, bucurați-vă de zguduit. pe drumul principal spre Windermere și sunteți încântați de traseul ondulat de la Ambleside la Elterwater, unde peisajul devine din ce în ce mai uluitor.

Cazarea noastră din micuța Elterwater este Little Nut Cottage.

Pregătirea noastră pentru ziua următoare este potențial prost recomandată – câteva pahare de vin și o bere ușoară cu fish and chips în pub-ul primitor alăturat, The Britannia Inn.

Dar e la culcare la 21:00 și dimineața, după ce Colin foșnește o engleză completă magnifică, suntem gata să trecem la pante. Gulp.

ruta planificată este de 36 de mile, cu urcări totalizând 4.700 ft (1.432 m) .

Blea Tarn este primul pe ordinea de zi. Descălec după 60 de secunde, cu plămânii în haos.

Călătoria acolo este pur și simplu uimitoare, totuși, de-a lungul B5343 de lângă râul Great Langdale Beck, înconjurat de știuci, stânci și căderi.

După puțin timp, cotim la stânga pe un drum nemarcat, trecem pe lângă câteva oi care pasc lângă drum și peste o grătar de vite – și apoi începe durerea.

Drumul aici este marcat pe Harta Ordnance Survey a zonei cu chevronul dublu de rău augur, indicând un gradient de peste 20 la sută.

Aproape imediat se învârte brusc în sus și intru direct în treapta cea mai joasă în timp ce oile privesc cu nonșalanță.

p>

Reușesc să pedalez pe cele mai abrupte părți, dar trebuie să mă opresc pe două dintre secțiunile mai plate pentru a mă recupera.

În partea de sus, vederea înapoi spre Langdale Pikes este pur și simplu superbă – iar coborârea pe un alt drum cu două chevron, dar o goană uriașă.

În partea de jos este o dreapta strânsă către pasul Wrynose, lung de 2,5 km (1,5 mile), cu o pauză pentru selfie-uri. avertisment si gn pentru Wrynose și Hardknott Pass (care se află dincolo) instruindu-i pe toți utilizatorii drumului să manifeste „prudență extremă” deoarece sunt pe cale să călătorească de-a lungul unui „traseu îngust” cu „curburi severe”.

Panta, spune semnul, ajunge la maximum 30 la sută – sau unul din trei.

Drumul de aici, totuși, te liniștește într-un fals sentiment de siguranță, deoarece șerpuiește ușor peste secolul al XVII-lea, Ferma Fell Foot, listată în clasa a II-a, cu picioarele netulburate.

Lucrul începe în timp ce pedalăm pe lângă fortul deal din Epoca Fierului, Castle Howe, câteva momente mai târziu, înclinația devenind rapid fără remușcări.

Wahoo Roam, cu ușurință, este capabil să afișeze pante și pe segmente de drum înregistrate ca urcare, vă va spune câte picioare verticale mai aveți.

Am această funcție activată și mă bucur de citind statisticile. Până încep să trag gura de aer.

Am impresia că nu voi reuși fără să mă opresc și/sau să merg pe jos. Vremea agitată și furtună se adaugă la sentimentul de presimțire.

Prima mea oprire este la aproximativ două treimi din drum în sus, partea de sus a trecătoarei planând deasupra mea. Sunt doar epuizat. Și înclinația este de așa natură încât nu mă pot fixa înapoi în pedale pentru a începe din nou.

Așa că sunt forțat să merg până la o secțiune mai puțin severă pentru a începe. Dar apoi stinge din nou înaintea celei mai sălbatice secțiuni, 25 la sută.

Mi se pare greu să împing bicicleta în sus, darămite să pedalez în sus. Tresarea arată cu siguranță mai ușor în fotografii.

Colin cucerește tot pasul, totuși, atingând vârful - care se află la 393 m (1.281 ft) și este punctul de întâlnire al județelor istorice Cumberland, Lancashire și Westmorland. - fără a-și desprinde pantofii de ciclism de pe pedale. Spune că în partea cea mai abruptă aproape că trăgea roți, trebuind să stea chiar deasupra ghidonului pentru a rămâne stabil.

Mă simt dezamăgit, dar și uimit de peisajul epic. Timpul meu? Treizeci și trei de minute și 45 de secunde, la o viteză medie de 2,8 mph.

Timpul lui Andrew Feather? Nouă minute și 26 de secunde la o viteză medie de 10 mph.

Planul este să mergi spre Hardknott Pass printr-o buclă în jurul zonei sălbatice Birker Fell spre sud, dar există o problemă majoră - vântul , ceea ce este sincer ridicol.

Fau o fotografie cu telefonul, dar aproape că mi-a fost smuls din mână.

Direct în față este un drum cu panta de 25% care duce la vale podea – și ne este prea frică să ne coborâm cu bicicleta, temându-ne că vom fi pur și simplu aruncați în aer.

Colin nu se teme în general de nicio coborâre – dar pare extrem de îndoielnic să continue. Și arată cum mă simt eu.

Lăsăm vântul să ne ducă mândria și ne întoarcem, coborând secțiunea de sus a pasului Wrynose, în timp ce rafale străbat drumul, apoi intrăm înapoi și zburăm pe restul. de trecere.

Este o agonie la ascensiune, ca un roller coaster la coborâre, cu burtica tatălui meu, sper să-mi ofere un pic de stabilitate suplimentară.

Ne regrupăm înapoi la cabana, unde Colin elaborează un plan diabolic pentru după-amiază – urcând The Struggle, locul de desfășurare a Campionatului Național de Urcare pe dealuri din 2023 (Andrew, care a fost câștigătorul în 2022, are deja cazarea rezervată).

The Struggle conectează Ambleside cu Kirkstone Pass, are pante de peste 20 la sută și este destul de lungă – 4,8 km (trei mile). Aceste fapte mă deranjează, dar Colin mă asigură că nu depășește capacitățile mele – nu în ultimul rând pentru că are o secțiune scurtă de coborâre.

Acest lucru cu siguranță ajută, deoarece agrafele de la sfârșit sunt vicioase - Wahoo-ul meu Roam înregistrează un gradient de 26,5% în timp ce ocolesc cu o viteză amețitoare de 4,3 mph.

Urcarea aproape că mă lasă ca o coji.

Dar, cu cu ajutorul unui șofer de SUV Audi care trece în sens opus și care mă încurajează în tronsonul final, sunt triumfător. Mă îndrept pe Kirkstone Pass lângă Kirkstone Pass Inn - care la o altitudine de 1481ft (451m) este a treia cea mai înaltă casă publică din Anglia (deși în prezent închisă) - zâmbind ca o pisică Cheshire, după ce a ținut pedalele rotite pe toată durata Luptei.

Ne întoarcem la hygge. -y cottage prin coborârea Kirkstone Pass și o plimbare pe o bandă minunată deasupra Ambleside care oferă o vedere uluitoare asupra lacului Windermere.

A doua zi, după o masă incredibilă la „cel mai bun restaurant din lume” din Ambleside (recenzie viitoare), vom întoarceți-vă la gara Oxenholme Lake District pe niște piste de biciclete cu adevărat glorioase, cu vederi la est de puternicele Pennines.

Pe Avanti înapoi la Euston facem bilanțul. Am mers cu bicicleta 80 de mile (128 km), am urcat 8.117 ft (2.474 m) – și am descoperit că, deși Lake District este uluitor de frumos, are și un pumn.

Urmăriți acest spațiu. pentru Hardknott Pass – The Revenge...

(Fluierul)

Linkul direct catre Petitie

CEREM NATIONALIZAREA TUTUROR RESURSELOR NATURALE ALE ROMANIEI ! - Initiativa Legislativa care are nevoie de 500.000 de semnaturi - Semneaza si tu !

Comentarii:

Adauga Comentariu

Citiți și cele mai căutate articole de pe Fluierul:

_ Vizualizarea marjelor de profit de neegalat ale Tesla

_ Economia SUA a pierdut de fapt 2,5 milioane de locuri de muncă �n ianuarie � Raportat ca un �c�știg� de 517.000

_ Mișcarea de secesiune face progrese în a convinge județele din estul Oregon să se separe de statul lor de trezire și să devină parte a Idaho

_ Șapte puncte despre investiția în apele perfide

_ Disney lansează emisiunea pentru copii �Proud Family� pentru copii � Radical Children�s Show �mpinge marxismul BLM, rasismul anti-alb și reparațiile (VIDEO)

_ China reacționează cu „nemulțumire puternică” după ce SUA a doborât balonul spion

Ce să mai zici? Papa Francisc: 'Oamenii cu înclinații homosexuale sunt copii ai lui Dumnezeu. Dumnezeu îi iubește și îi însoțește!'

_ Urmăriți: Hoții conduc prin mall într-un Audi negru furat după ce au jefuit un magazin de electronice

_ Cindy Crawford orbiește într-o fustă strălucitoare în timp ce se bucură de un cocktail înainte de o ieșire

_ Proprietar �n v�rstă de 90 de ani al magazinului emblematic de bomboane din New York, bătut cu brutalitate de bandiți, arestați

_ Agenda climatică a administrației Biden va deteriora două treimi din conturile de pensionare din SUA: Kobach

_ Texas: Peste 35.000 de clienți din Austin Energy �NCĂ FĂRĂ curent după furtuna de gheață de săptăm�na trecută

_ Florence Pugh și Cate Blanchett câștigă la Critics' Circle Film Awards

_ Dale Moss spune că nu are „nimic decât dragoste” pentru fosta logodnică Clare Crawley după recenta căsătorie

_ Mama a folosit o racletă de siguranță de 7 dolari de la Bunnings pentru a scăpa de reziduurile de săpun de pe paravanul ei de duș de sticlă

_ Carnea falsă eșuează: vânzările se prăbușesc dincolo de carne, alimente imposibile, deoarece 20% din personal au fost concediați

_ „Este dezinformare”: Trump și foști oficiali reclamă raportul anonim despre baloanele spion chineze sub supravegherea lor

_ Efectele negative pe termen lung ale ESG vor fi catastrofale

_ Realitatea dură se ascunde în timp ce antrenorul Angliei Steve Borthwick se confruntă cu o operațiune uriașă de salvare

Danemarca. Mizeriile neomarxiste vor sa abroge Marea Zi de Rugăciune. Revoltă neașteptată în Danemarca după ce Guvernul a anunțat desfințarea Marii Rugăciuni Daneze

_ Horoscopul meu săptămânal: Ce aduce 6 februarie pentru zodia MEA? Oscar Cainer spune totul

_ Charlie Munger: Exemplar Of Cantilionaire Privilege

_ Premiile Grammy 2023: Sam Smith întoarce capetele în haină roșie de teatru în timp ce Kim Petras uimește în mini roșu

_ Premiile Grammy 2023: Kelsea Ballerini arată însorită în rochie galbenă în cea mai mare noapte a muzicii

_ Rolul sub acoperire al lui Amol Rajan! Jurnalistul BBC a avut un loc de muncă ca model pentru registrul foto al mătușii agonie

_ Keke Palmer le dorește fanilor săi o „duminică fericită din partea mea și a cucuiului” în timp ce își arată stomacul

_ Premiile Grammy 2023: Anitta se prezintă într-o rochie neagră în cascadă cu texturi mixte

_ Lee Mead este logodit cu logodnica Issy Szumniak

_ Șefa UFC, Dana White, uită numele lui Islam Makhachev înainte de lupta UFC 284 împotriva lui Alex Volkanovski

_ Premiile Grammy 2023: Daryl Hannah optează pentru business chic în rochie blazer neagră și ciorapi cu dungi

_ CAIET: Fanii Spurs sunt nebuni îndrăgostiți de golgheterul record Harry Kane

_ Megxit 2.0: Prințesa Eugenie ar putea să-i urmeze pe Prințul Harry și Meghan Markle în California. susțin prietenii

_ Internetul din Italia a fost restabilit după o întrerupere la nivel național; Rapoarte despre un atac global ransomware

_ O întoarcere la „Nebunia care plesnește capul”? Cântărețul miliardar al fondului speculativ avertizează că „piața ursului nu s-a încheiat încă”

_ De ce 0DTE este atât de important și de ce VIX este acum lipsit de sens

_ Facebook, Instagram amenință să restricționeze sau să interzică proiectul Veritas

_ Ford și-a vândut aproape toată participația la Rivian anul trecut

_Călin Georgescu - 02 Feb 2023 10:11:01

_ Twitter ia în considerare taxarea companiilor cu 1.000 USD pe lună pentru o insignă de verificare de aur

_ Steve Bannon despre camera de război – „Ne îndreptăm spre un război cinetic”

_ Imagini devastatoare apar după un cutremur cu magnitudinea de 7,8 în Turcia

_ Fanii Love Island îl salută pe Tom pentru „sfatul bun” pe care i l-a dat Lanei, în timp ce o convinge să se cupleze cu Casey

_ Grammys 2023 LIVE: De la covorul roșu la spectacolele Sam Smith și Migos

_ Rănile provocate de vaccinul COVID-19 sunt acum afișate public în Canada folosind camioane care conduc pe stradă – Alăturați-vă campaniei!

_ Trailerul de repornire al White Men Can't Jump îl prezintă pe rapperul Jack Harlow în debutul său în actorie

_ La ce oră sunt premiile Grammy în Marea Britanie și cum le urmăresc live?

_ Daniel Johns și iubita DJ participă la concertul Red Hot Chilli Peppers

_ Peru prelungește starea de urgență după luni de proteste mortale

_ Megan Fox este o Jessica Rabbit modernă, în timp ce se alătură lui Machine Gun Kelly la gala pre-GRAMMY a lui Clive Davis

_ Zara din Insula Iubirii insistă că nu are regrete, în ciuda sărutului lui Tom

_ Grammys 2023 WORST dressed: FEMAIL dezvăluie că moda vedetelor pe covorul roșu eșuează

_ Antonio Conte îl sună pe Harry Kane pentru a-l felicita că a devenit principalul marcator al lui Tottenham

_ Jamie Carragher sugerează că Erling Haaland a făcut o EROARE s-a alăturat lui Man City

_ Sfaturile de curse ale lui Robin Goodfellow: Cele mai bune pariuri pentru luni, 6 februarie

_ Gigantul Melbourne Storm Nelson Asofa-Solomona a exclus din NRL All Stars după ce a fost atacat de un câine

_ Mamici din SUA s-au lovit de bâtă de cricket în episodul Bluey al programului TV pentru copii

_ DR MAX PEMBERTON: Conform testului, și eu am ADHD. Ridicol!

_ SIR CLIVE WOODWARD: Au fost prea multe lovituri fără scop din Anglia împotriva Scoției

_ Netflix încheie un parteneriat cu GM pentru a include vehicule electrice pe titlurile sale

_ Roșu Bill Maher compară stânga americană trezită cu revoluția culturală a lui Mao (VIDEO)

Pag.1 Pag.2 Pag.3 Pag.4 Pag.5 Pag.6 Pag.7
Pag.8 Pag.9 Pag.10 Pag.11 Pag.12 Pag.13 Pag.14 Pag.15
Pag.16 Pag.17

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1008, afisate in 17 pagini.