23:59
Comentarii Adauga Comentariu

După ce au copiat de la noi pozele cu apartenența lui Cioloş la Friends of Europe acolo unde şef e Bilderbergul Etienne Davignon şi unde finanțează Soros, Cotidianul.ro ne pune pe Lista Neagră şi ne-njură mințind că Adevărul spus de noi ar fi minciună

MINCINOȘII îi fac mincinoși pe cei care vă spun ADEVĂRUL. Minciuna o fac adevăr şi adevărul îl fac minciună. În halul ăsta se pretează să MINTĂ. Ce oameni sunteți voi, mă? Dacă cu evidențele şi cu pozele pe masă, poze pe care în trecut le-ați publicat şi voi luându-le hoțeşte de la noi, acum mințiți şi spuneți că nu sunt adevărate şi aveți tupeul şi nesimțirea să-i faceți mincinoși pe cei care vi le arată? Ba ați ajuns să faceți ca pe vremea lui Stalin Liste Negre cu noi, doar pentru că spunem adevăruri care nu vă convin? Ne puneți pe noi pe o inventată "listă a rușinii a celor care dau ştiri false" când în realitate, cei care Cenzurați, Mințiți şi Ascundeți aceste Adevăruri şi aceste Evidențe sunteți chiar Voi? Chiar nu vă e rușine obrazului? Cum de ați ajuns să aveți tupeul şi nesimțirea asta?

Foto-1: Iată 4 Bilderbergi cunoscuți despre care Cotidianul.ro MINTE spunând că ar fi fost 'inventați de noi' şi că în realitate n-ar fi călcat niciodată pe la Reuniunilor Grupului Bilderberg

Foto:2-4: Iată-l pe Cioloş, care NE MINTE că n-a auzit niciodată de Soros "decât din presă", deși Soros e finanțator şi stakeholder (director în consiliul de supraveghere) al organizației "Friends Of Europe" acolo unde Ciolos e membru şi unde şef e Bilderbergul Etienne Davignon."

Foto-5-Cotidianul.ro-2015: Cotidianul scria în 2015 punând poza luată de la noi: "Că acest grup este finanţat şi de Gearge Soros, preşedinte al „Open Society Institute”, alături de Steven Ballmer, care este CEO al Microsoft", aflăm tot de pe site-ul organizaţiei „FRIENDS OF EUROPE” :

Poza cu Stakeholderii, pe care cei de la Cotidianul au furat-o, direct sau indirect, în 2015, de la NOI, NU e de pe site-ul Organizației "Friends of Europe" ci dintr-o Prezentare. Dar așa e dacă O FURI și nu vrei să dai sursa, adică linkul către cei care au dat știrea prima dată. Nici măcar nu știi de unde e.

Foto-6: Cotidianul.ro-2017 a năpârlit urât: După ce au preluat ştirea de la noi în 2015 şi după ce au mințit în 2016, că "ei au dat-o primii", deşi au furat de la noi poza cu "Soros stakeholder la Friends Of Europe", cei de la Cotidianul au ajuns acum în 2017 să mintă cum că "ştirea e falsă, că Ciolos n-are nici o legătură cu Soros", că pozele astea cu "Friends Of Europe nu sunt reale" şi că noi am fi "dezinformat cu Soros, Cioloş şi Bilderbergi". Vă dați seama ce rahat de presă avem şi cum sunt în stare să mintă şi să dezinformeze? MINCINOȘII îi fac mincinoși pe cei care vă spun ADEVĂRUL. Până acolo se pretează să mintă.

Iată cum dezinformează Cotidianul.ro prin individul progresist Cristian Crăciun. Cerem în mod public ca ZIARUL Cotidianul să publice acest articol ca Drept la Replică.

COTIDIANUL.RO despre www.fluierul.ro

"Fluierul are ce are cu progresiștii.
(N.Red. "Omul" de la Cotidianul s-a dat de gol că e progresist de cum a deschis gura şi se simte cu musca pe căciulă că nu-şi poate publica minciunile şi dezinformarea fără riscul de a se afla "de ce o face şi ce ideologie iubeşte". Apoi "progresişti" e chiar denumirea pe care şi-o dau chiar ei, în engleză termenul e "progressive" dar traducerea "progresiv" nu prea are sens în română. Cioloş s-a autodeclarat "progresiv" la întâlnirea recentă de la Grupul pentru Dialog Social. Nici măcar nu s-a obosit să adapteze termenul la limba română. Soros la rândul lui se autodeclară "progressive". La fel Bernie Sanders şi chiar Hillary Clinton se autodeclara ca fiind "progressive". Şi ca ei toată rețeaua progresistă de peste tot din lume. Prin urmare, noi le spunem exact așa cum își spun chiar ei înşişi ceea ce e de bun simț. Nu folosim un termen peiorativ ci folosim exact numele pe care şi-l dau chiar ei. Cum ați vrea să le spunem? Că nu suntem de acord cu ei şi că credem că ei reprezintă cel mai mare pericol politic pentru România de Azi, e Dreptul Nostru s-o facem şi s-o spunem. Doar nu trăim într-o Dictatură ca să ni se bage pumnul în gură cum ar vrea progresiştii de la Cotidianul, Hotnews, Adevărul, RomâniaLiberă, Digi24, etc... A insinua şi a incrimina ca fiind "o minciună şi o aberație" opțiunile noastre anti-progresiste e aberant şi e o dovadă nu numai de dezinformare dar e şi o lipsă de logică elementară. Preşedintele ales al Statelor Unite, Donald Trump, e anti-progresist așa cum e şi majoritatea poporului englez care a votat IEȘIREA din construcția federalisto-progresistă numită UE. Toți aceștia "au ce au cu progresiştii" şi e Dreptul lor să aibă ca să-l parafrazăm pe Mincinos.

Unde constată echilibru și viziune pro-europeană, Fluierul înnebunește. (N.Red. Nu ne putem stăpâni râsul văzând cât de supărați sunt progresiştii. Adevărul e exact pe dos. Că doar nu "de binele şi de echilibrul progresist" au votat americanii împotriva progresistei Hillary şi nici englezii ieşirea din progresista UE . În ceea ce priveşte Fluierul.ro, întreaga rețea progresistă a înnebunit de ciudă de când am arătat 'cine sunt' şi 'cine şi în ce scop îi finanțează'. În acel moment cuprinşi de nebunie au inventat Listele Negre cu publicații care trebuie cenzurate exact ca pe vremea lui Stalin. Doar nu credeți că i-a supărat articolul "Dropa şi Ham civilizațiile obligate să rămână pe Terra", despre care scriu Efemeride.ro.
Incriminarea acestor ziare de către progresişti e făcută "de umplutură", o dată ca să-i decredibilizeze pe cei care scriu despre ei şi în al doilea rând, bătea la ochi dacă scriau direct: "Vrem să cenzurăm Fluierul.ro şi alte două trei ziare care scriu despre noi". O nouă Dovadă a isteriei lor e chiar acest articol din Cotidianul. Apoi să nu confundăm "Europa" cu federația progresisto-ateistă neomarxistă numită "Uniunea Europeană" care e doar una din miile de formule politice posibile pentru Europa. Viziunea progresistă nu e "o viziune pro-europeană" ci e o viziune "federalistă progresisto-ateistă şi neomarxistă despre Europa" pe care vor s-o transforme într-o "federație din care statele naționale vor dispărea". Să clarificăm un lucru propagat de aceşti maeştri ai mamipulării. Nimeni nu are monopolul pe cuvintele "Europa" şi "european" nici chiar progresiştii oricât se străduiesc să prostească lumea cu manipulările UE=Europa şi Democrație=Progresism. Ce "Europă" e aia fără Marea Britanie? Noi vrem un model Normal de colaborare europeană al națiunilor europene care să includă Marea Britanie așa cum e şi firesc. Dar așa sunt ei: le place Să Mintă. Cât despre așa zisul "echilibru" adus de federaliştii progresişti neomarxişti din UE : uitați-vă la puzderia de atentate teroriste din ultimii 2-3 ani din Europa apărute odate cu venirea milioanele de migranți, la criza economică acută, la supraîndatoratea statelor UE, la austeritatea impusă de progresista Merkel în stil de Kaiser al Europei, la milioanele de tineri fără locuri de muncă din UE sau la faptul că sărăcia din România este de peste 40% conform Eurostat precum şi la faptul că românii sunt plătiți cu salarii de mizerie. De ce credeți că Britanicii au ales să spună bye-bye komisarilor progresişti neomarxişti de la Bruxelles? De prea mult "echilibru" ce era? Merkel s-a închinat recent, după Brexit, împreună cu Renzi şi cu Hollande, la mormântul comunistului Spinelli cel care a inventat proiectul federației europene din care statele naționale vor dispărea ca să fie clar de ce o numim progresistă şi ce planuri de viitor are. Spinelli însuși se autointitula un "comunist progresist" ca să nu fie dubii legate de titulaturile folosite.)

A contribuit la jalnica intoxicare Cioloș, fiul lui Soros.
(N.Red. Iată O Minciună Neruşinată. Ştirea a dat-o exclusiv24.ro iar noi am spus despre ea că e Falsă. Mai mult am arătat că articolul era marcat ca fiind 'invenție' chiar de Exclusiv24.ro deşi noi dezavuăm astfel de 'invenții' pe care le considerăm Porcării. Totuşi articolul era marcat de Exclusiv24 ca fiind 'o poveste'. Dar hotnews.ro, adevărul.ro şi presa progresistă au considerat povestea "ştire" ca să dezinformeze şi să mintă că 'e o ştire falsă'. Noi am arătat atât că "ştirea" e UN FALS, cât şi manipularea FALSĂ din jurul ei care a considerat o poveste ca fiind ştire după care tot ei au spus că e falsă. Iată că acum apare un Mincinos care îşi permite să spună contrariul. )

Au dat-o mai hoțește: domnule, nu e chiar fiul lui Soros, dar întrețin relații de afaceri și se bat pe burtă. Pentru prestigiu s-a folosit, bineînțeles, Grupul Bilderberg
N.Red. Iată cum o întoarce penibil chiar Mincinosul recunoscând într-un mod mizerabil că noi am spus că ştirea cu "Cioloş fiul lui Soros" e Falsă. Așa cum vedeți, Hoțeşte se comportă chiar Mincinosul, care deşi ştie că noi am spus că 'ştirea' e Falsă lasă în mod parşiv unele dubii după care îşi permite să continue cu încă o minciună şi cu încă o dezinformare mințind că noi am fi spus că "Cioloş se bate pe burtă şi că face afaceri cu Soros". Odată că Cioloş nu a făcut afaceri în viața lui. "Cioloş şi afacerile" e echivalent cu a spune că "porcii zboară". Apoi "Cioloş nu se bate pe burtă cu Soroş" pentru că el este un subordonat al lui Soros la organizația "Friends of Europe" acolo unde Cioloş este doar un 'Trustee Member'. Şeful lui Cioloş la Friends of Europe este Bilderbergul Etienne Davignon iar Stakeholder (adică director în Consiliul de Supraveghere care supraveghează activitatea membrilor cum e Cioloş) şi finanțator e chiar George Soros. Culmea neruşinării este că același ziar Cotidianul s-a lăudat mințind că ei ar fi dat primii ştirea cu "Cioloş membru Friends of Europe şi cu Soros Stakeholder la Friends of Europe" furând practic informația şi poza doveditoare de la noi. Acum acelaşi Cotidianul ne spune că propria lor ştire furată de la noi "ar fi minciună". Îți stă mintea-n loc când vezi că indivizii de la Cotidianul ajung să-şi califice propria ştire (care era reală şi furată de la noi) ca fiind "minciună". Şi fac asta doar la un an şi ceva după ce chiar ei au publicat-o mințind că au dat-o primii adică lăudându-se că au publicat-o...E ca-n Bancurile cu Proşti şi e o Culme a Dezinformării: 'Cotidianul ne spune acum că ei ar fi mințit după ce acum un an au furat ştirea de la noi şi au publicat-o cu mândrie ca pe o dezvăluire cu probe, ştire la care ca dovadă Cotidianul a ataşat pozele furate de la noi care arătau că Soros e Stakeholder la "Friends of Europe" acolo unde Bilderbergul Etienne Davignon e şef şi unde Cioloş e subordonatul lor.

(v-am spus, altă treabă nici n-avea Soros, doar cu Noua Ordine Mondială se ocupa, în care firește că România avea rolul central – păi, nu avem noi cea mai bogată țară din lume și toate formele de relief?)" N.Red. O Altă minciună neruşinată. Noi am spus în mod repetat că România nu ocupă un loc central. Din acest motiv am explicat cât de importantă este victoria lui Trump în America, cât de important este Brexitul, cât de important este ca Renzi să piardă referendumul pentru federalizarea Italiei etc.etc. Dar individul are minciuna în sânge. Practic așa cum vedeți Cotidianul minte la fiecare propoziție pe care o scoate. Cât despre faptul că suntem jefuiți de propriile noastre resurse acesta e un adevăr pe care-l ştiu azi până şi copiii de grădiniță. În zadar se screme din greu Cotidianul şi acest Crăciun să ne spună că lucrurile stau pe dos. Cât privește intervenția lui Soros peste tot în lume din Malaezia în Statele Unite şi din Ucraina, România, Albania şi fosta Iugoslavie până în Marea Britanie şi Argentina acestea Fapte au fost dezvăluite chiar de oamenii lui Soros însişi după ce email-urile membrilor Fundației Soros "au fost scurse pe internet" via DCLEAKS. Desigur Soros e doar vârful icebergului, nimeni normal nu crede că un singur om, chiar miliardar fiind, poate finanța mii de ONG-uri în zeci de țări. Deci individul de la Cotidianul minte cum respiră din moment ce implicarea lui Soros în politica mondială reiese chiar din emailurile Fundației lui scurse pe DCLEAKS. Cât privește o altă minciună a individului cum că nu există implicarea Grupului Bilderberg în politica mondială, asta e o altă minciună şi dezinformare. Actualul şef al ONU, Antonio Guterres, e un Bilderberg. Fostul şef timp de 10 ani al UE, Barroso, e şi el un Bilderberg, şeful lui Ciolos de la Friends of Europe, Etienne Davignon, e și el un Bilderberg. Şeful de la European Council on Foreign Relations, Carl Bildt, e şi el un Bilderberg, acolo unde Iohannis apărea ca membru şi de unde şi-a şters repede poza. Atât European Council of Foreign Relațions cât şi Friends Of Europe sunt finanțate de Soros care e membru de onoare în prima organizație cu tot cu fiul său şi stakeholder în cea de-a doua. Acestea sunt Fapte pe care Mincinosul le Neagă dezinformând că "nu există". Care e probabilitatea ca din 7 miliarde de pâmănteni să regăsim o mulțime de Bilderbergi în asemenea poziții politice cheie? 0,0000000000000.....0001. Şi totuși e plin de ei. Oare de ce? ŞI CINE DEZINFORMEAZĂ spunându-ne că "ce vedem nu e adevărat"? Ați ghicit: progresiştii. De ce o fac? Pentru că despre ei e vorba şi nu vor ca să se ştie. Sau nu ştiați că Bilderbergii ca şi Soros sunt şi ei adepții ideologiei progresiste? Citiți ce scriu dacă aveți dubii. V-am dat patru nume şi e plin internetul de alte nume.

Orice ziar ar fi dat linkurile la articolele noastre la care se referă. Cotidianul nu o face. Asta ca să vedeți cât preț pune pe informarea corectă a cititorilor săi.

Curios lucru, nu am remarcat atacuri înspre ruși. De ruși nu se atinge nimeni.
N.Red. Insinuarea asta de tip "sopârlă", pe care individul de la Cotidianul o face referitor la toată LISTA NEAGRĂ a rețelei progresiste, se referă deci INCLUSIV LA NOI. Nu ți-e rușine să MINȚI? Citiți secțiunile Rusia și Republica Moldova de la noi. Credeți că MINCINOSUL nu le putea citi? Și-atunci de ce credeți CĂ MINTE și că dezinformează din nou?
Iată cîteva linkuri de pe Fluierul.ro de la Secțiunea Rusia:

Fluierul.ro - "RUSIA. CUM POȚI SĂ FACI PE PROSTUL CÎND ÎNCALCI TRATATELE INTERNAȚIONALE PE CARE LE-AI SEMNAT. Kremlinul refuza sa comenteze initiativa lui Evgheni Sevciuk de aderare a Transnistriei la Rusia"

Fluierul.ro - "RUSIA. De ce nu-şi poate retrage Rusia trupele din Transnistria? Cât valorează cuvântul dat de Rusia?"

Fluierul.ro - "Pentru Ambasadorul SUA de la Chișinău. ISTORIA OCUPAȚIEI RUSEȘTI ÎN BASARABIA. Sfârtecarea repetată de către ruși a Moldovei și mai apoi a României."

Fluierul.ro - "Biserica Ortodoxă Rusă şi-a extins jurisdicţia sa asupra Basarabiei contrar canoanelor bisericeşti, când teritoriul dintre Prut şi Nistru a fost alipit forţat în 1812 la Rusia Ţaristă şi în 1940 la URSS, fără ca populaţia Basarabiei să fie consultată"

Fluierul.ro - "Parlamentari francezi: "Crimeea este rusească, să trecem la altceva!" Să trecem? Corsica cum e? Dacă face Corsica un referendum cu omuleți verzi înarmați care gonesc inițial trupele franceze, îl recunoașteți? Bată-vă să vă bată de IPOCRIȚI."

Fluierul.ro - "Rusia sărbătorește azi la București doi ani de la Anexarea Crimeei cu "Documentarul Crimeea drumul spre casă". Propunem să sărbătorească şi 76 de ani de la ultima Anexare a Basarabiei şi 26 de ani de la sfârtecarea Republicii Moldova.
8 aprilie 1783 - Cum au furat Ruşii Crimeea = Harta Europei de est înainte de 1783"


Și astea-s doar câteva. Vă dați seama CÂT DE NEMERNIC E ACEST INDIVID de la Cotidianul, ce LICHEA DE OM ESTE acest progresist și cum e el în stare să mintă CA UN PORC? Vă dați seama ce nemernic e cel care a validat și a acceptat publicarea de către Cotidianul a unor asemenea MINCIUNI SFRUNTATE?



Iată articolul de acum din 02 ianuarie 2017 din Cotidianul în care printre altele ne atacă pe noi în legătură cu dezvăluirea legăturii dintre Cioloş şi Soros despre care afirmă mințind că 'e o ştire falsă'. Păi puneți-Vă proștilor pe voi înşivă pe Lista Neagră că voi ați preluat în 2015, ştirea dată de noi prima dată, despre "Cioloş membru al Friends of Europe" cu tot cu poza noastră ce-l arăta pe "Soros stakeholder la Friends of Europe", acolo unde membru e Cioloş şi unde şef e Bilderbergul Etienne Davignon.

Cotidianul.ro - 02-ianuarie 2017 - Antologia rușinii: site-uri cu știri false, conspirații și apocalipse

MINUNATA LUME NOUĂ. Jurnalismul nu mai e ce-a fost și pentru că nu a putut dezvolta un antivirus care să facă față asaltului de site-uri menite să dezinformeze, fie din interese concertate, fie doar pentru click-uri (deci bani).

Am intrat, așa cum s-a consemnat cu alegerea președintelui Donald Trump în Statele Unite ale Americii (da, Donald Trump a ieșit președintele Americii, obișnuiți-vă cu ideea), în epoca post-adevărului. Acest concept teribil este direct conectat la Internet.

Nu este deloc exagerat să consemnăm că presa în fals a avut o contribuție majoră în ultimul scrutin de peste Ocean. Nici în România lucrurile nu stau fundamental diferit. Știrea inventată Dacian Cioloș este fiul lui George Soros a apărut pe exclusiv.24.ro (un site-anomalie care se pretinde și gazetărie, dar anunță că se ocupă și cu ficțiuni), fiind rostogolită apoi ca realitate de întreaga rețea de site-uri care urmează această rețetă, fiind, de asemenea, distribuită agresiv în grupurile pro-PSD de pe facebook.

De altfel, e plin .ro-ul de site-uri care asta fac în mod curent, nu doar la ceasul electoralelor: devarsă în spațiul public zvonuri alarmiste, informații trunchiate și îndrăgite teorii ale conspirației. Ele se adresează unui copleșitor public larg care le înghite fără niciun aparat critic. Aceste mase adoptă voluptos un comportament prostesc: minciunile au trecere pentru că se bazează pe prejudecată. Aceste creații sunt urmărite febril fiindcă vin să confirme temeri, manii ale persecuției și o îngrijorătoare paranoia socială. O altă categorie de site-uri, relativ recentă, sunt cele dedicate proslăvirii unei singure persoane politice (Gabriela Firea, primarul Bucureștilor, are din plin), dar despre acestea, într-un alt articol.

Să le consemnăm, deocamdată, pentru o viitoare antologie a rușinii, până nu se intră definitiv și în epoca post-rușinii (unele, terminându-și misiunea, între timp s-au închis).

Așadar:

www.cocoon.ro

Cocoon-ul are ca teme predilecte conspirațiile (peste tot, numai semne!), masoneriile, ocultele mondiale. În lumea cocoon, țărișoara noastră, România, este prădată de marile puteri, prin manevre care înflăcărează mințile predispuse să fantasmeze. Cocoon-ul și-a anunțat marți, după Crăciun, cititorii nici mai mult, dar nici mai puțin că ANAF s-a rebranduit la suprapreț.
Într-adevăr, a costat mult noua firmă a ANAF și mai e și foarte urâtă. Dar cocoon a găsit vinovatul: Masoneria, iubiți cititori. Pentru că, nu-i așa?, ne informează cocoonii, noua siglă a ANAF este un scut cu covor cadrilat, tablă de șah, cunoscută ca simbol francmasonic încă de pe vremea vechilor egipteni. Ce să reprezinte toate acestea? Evident, intersecția între dimensiuni, deschiderea de portaluri, trafic. Dacă veți citi cu răbdare cocoon-ul, sigur veți da și de reptilieni și gorilieni. Cam ăsta e nivelul.

www.efemeride.ro

Efemeride continuă firesc succesul fulminant înregistrat în anii '90 de publicații gen Lumea misterelor. Pentru că e în continuare plină lumea de fanatici ai adevărurilor care sunt ascunse publicului. Efemeride are, desigur, și o orientare anti-occidentală (americanii, OZN-urile, numai nenorociri!), dar în centrul preocupărilor sale sunt evenimente ca acesta (recunosc, e o frază perfectă, kafkiană): „Dieter Kersting, un agent de schimb, în vârstă de 44 ani, din Germania, a dispărut într-o zi printr-o uşă rotativă, petrecând doi ani într-o lume paralelă, unde timpul nu avea niciun înţeles şi totul părea straniu“. Cred că e limpede.

www.nationalisti.ro

Aici și-au făcut cuib practicanții unei religii a urii. Tot ce e străin de neam și patrie este călcat în picioare. Sunt luați la mână țiganii, evreii („tupeu jidănesc“ este o formulă frecventă), arabii (site-ul dă mereu alarme că vin imigranți musulmani și se vor stabili aici, pe pământul sfânt al țărișoarei, unde noi suntem pe veci stăpâni). Când l-am deschis ultima dată, de mare succes se bucura un articol care prezicea (naționaliștii au contact direct și cu tot felul de profeți) dispariția rasei albe în Europa. Întristat de această perspectivă, am închis repede. Naționaliștii de aici sunt, firește, și dacopați.

www.fluierul.ro

Fluierul are ce are cu progresiștii. Unde constată echilibru și viziune pro-europeană, Fluierul înnebunește. A contribuit la jalnica intoxicare Cioloș, fiul lui Soros. Au dat-o mai hoțește: domnule, nu e chiar fiul lui Soros, dar întrețin relații de afaceri și se bat pe burtă. Pentru prestigiu s-a folosit, bineînțeles, Grupul Bilderberg (v-am spus, altă treabă nici n-avea Soros, doar cu Noua Ordine Mondială se ocupa, în care firește că România avea rolul central – păi, nu avem noi cea mai bogată țară din lume și toate formele de relief?).

www.gandeste.org

Tot un profil anti-european are și acest gandeste. El deplânge soarta tuturor antreprenorilor români care sunt jumuliți și jecmăniți de perfidul Occident. Nicio diferență fundamentală între retorica ceaușistă a anilor ’80 și tonul catastrofal (țărișoara!) al gandeste-lui. Gandeste.org funcționează clar ca aparat de propagandă anti-UE, teza sa centrală fiind că statul român a fost privatizat ca o fermă de animale, totul e de vânzare și am devenit o colonie fără niciun drept.

www.infoalert.ro

Această creație funcționează ca un maldăr de breaking-news-uri. Dă breaking-news la tot utilizatorul, din oră în oră. Nici măcar tabloid nu se poate spune că este. Ultima alertă pe care am citit-o la ei mă informa că a fost descoperită întreaga industrie care folosește fetușii umani, de la delicatese până la cosmetice. Consider că am spus de ajuns.

www.cunoastelumea.ro

Un mix atractiv între noutăți, teorii ale conspirației și o ofertă de nerefuzat pentru orice dacopat, cunoastelumea se ocupă îndeosebi cu transe și lumile de dincolo și cum putem noi, românii, să comunicăm mai eficient cu acestea.

www.reporteronline.net

Acesta este un site tipic de clickbait (făcut pentru click-uri, fără pretenții de etică jurnalistică). El reciclează cancan-urile care gravitează în jurul site-urile patriotic-naționaliste (care susțin, totodată, vehement, Coaliția pentru Familie și familia tradițională). Și multe site-uri de propagandă naționalistă au mai apărut în ultimii ani! (www.alternativenews.ro, www.activenews.ro, www.glasul.info, www.napocanews.ro, www.ziaristionline.ro etc., etc.) La ce bun toate acestea? Este o încercare zilnică (și destul de reușită) de subminare a parcursului pro-european și euro-atlantic (da, știu, clișee) al României. Ungurii și țiganii sunt, bineînțeles, cei mai atacați. Curios lucru, nu am remarcat atacuri înspre ruși. De ruși nu se atinge nimeni.

www.comisarul.ro

Acest comisar practică un discurs virulent anti-PSD. Nu sunt relatate fapte, ci sunt brodate invective pe baza unor realități prezentate întotdeauna trunchiat și tendențios. Oamenii care s-au anturat cu PSD-ul sunt cârpe, borfași, c@#%$(.
Se vehiculează frecvent informații din interiorul serviciilor.

www.stiri-extreme.ro

Despre acești extremiști ai știrilor ce să mai spunem? Spunem doar că au categorii Capitalism, Ceaușescu, ­Conspirații, să găsească oamenii ușor ce caută. Vă puteți da seama ce e aici.

Sursa Dezinformării: Cotidianul.ro



Fluierul.ro 07-Decembrie 2016 - Știrea falsă lansată pe internet că "CIOLOȘ E FIUL LUI SOROS" a fost preluată în buclă de toată presa progresistă de la noi. Dar știrea ADEVĂRATĂ că Cioloș e membru "Friends of Europe" acolo unde SOROS e Stakeholder DE CE AȚI CENZURAT-O ȘMECHERILOR?

CENZURA E TOT O FORMĂ DE MINCIUNĂ. TOȚI CEI DE MAI JOS CENZUREAZĂ, de mai bine de un an, ȘTIREA ADEVĂRATĂ care spune că "Ciolos este membru al organizației "Friends of Europe" acolo unde SOROS e Finanțator și Director în Consiliul de Supraveghere (Stakeholder) și unde șef e BILDERBERGUL Etienne Davignon

ȘTIREA ADEVĂRATĂ NU ESTE DATĂ DELOC DE PRESA PROGRESISTĂ DE LA NOI CARE O CENZUREAZĂ DE PESTE UN AN

ÎN SCHIMB ACEEAȘI PRESĂ PROGRESISTĂ face mare tam-tam de 48h cu o știre falsă despre Cioloș al unui site de care nu a auzit NIMENI, pentru a insinua ÎN MOD MINCINOS că de fapt CIOLOȘ n-ar avea nici o legătură cu SOROS, deși este membru al unei organizații unde SOROS e Finanțator și Stakeholder (Director în Consiliul de Supraveghere) și unde șef este un important membru al GRUPULUI BILDERBERG.

Mai mult obscurul site "Exclusiv24.ro" spune chiar el că articolele de acolo sunt Ficțiuni:

"Acest website nu prezinta stiri sau evenimente reale, ci doar interpretari subiective in stil fabulist ale evenimentelor din lumea politica si mondena. Orice asemanatare cu persoane sau evenimente reale este pur intamplatoare".

Deci progresiștii au luat un site de ficțiuni de care n-a auzit nimeni, și au blamat "știrea falsă" de pe site-ul de ficțiuni, deși scria acolo că E FICȚIUNE.

Ați auzit ceva mai tare?

Să dai FICȚIUNEA ca fiind ȘTIRE deși ți se spune că NU E, după care s-o incriminezi CĂ E FALSĂ?

Păi Nu e INCRIMINAREA ASTA TEMBELĂ ȘI ȘMECHEREASCĂ, chiar ea O ȘTIRE FALSĂ?

Un cititor hâtru, Vlad I., i-a întrebat pe cei de la HotNews: " Si care-i partea negativa, Soros sa aiba un fiu ca Ciolos sau Ciolos un tata ca Soros ?" (Miercuri, 7 decembrie 2016, 2:32)"



LISTA REȚELEI PROGRESISTE CARE "S-A INDIGNAT" de ȘTIREA FALSĂ că "CIOLOȘ E FIUL LUI SOROS" DAR CARE CENZUREAZĂ ȘTIREA ADEVĂRATĂ că Cioloș e membru "Friends of Europe" acolo unde SOROS e Finanțator și STAKEHOLDER (Director în Consiliul de Supraveghere)

I. MEDIAFAX și Cioloș indignați de știrea falsă "CIOLOȘ E FIUL LUI SOROS" dar ascunzând apartenența lui Cioloș la "Friends of Europe" acolo unde Cioloș și-a șters poza și pagina...pe ascuns

"Am văzut și eu chestiunea și am trecut de la stări multiple, să spun...dar până la urmă mi-am spus că, așa cum îl cunosc eu pe român e suficient de inteligent și suficient cu simțul umorului care să guste gluma asta care miroase a prostie crasă din partea celor care au impresia pot să prostească pe oamnei cu aberații din astea", a declarat dacian Cioloș la DigiFM.

El a mai spus că, dacă nu era publicat acest zvon, probabil mulți ar fi crezut că ar putea exista o legătură Cioloș-Soros.

"Eu, spre deosebire de alți predecesori de-ai mei care s-au fotografiat cu domnul respectiv. Eu nu l-am întâlnit niciodată dar în sfârșit... O să le las moștenire miliardele respective dacă ei reușesc să dovedească asta, o să le las moștenire lor să-și finanțeze politicile așa cum le înțeleg ei, cei care promovează lucruri din astea", a adăugat premierul.

El a răspuns și întrebării referitoare la numele său, Dacian: "Ar fi trebui să îl întrebați pe taică-miu, care din păcate nu mai e printre noi, pentru că el a luat decizia asta. Dar i-am mulțumit totdeauna pentru că m-a pus în rezonanță cu rădăcina spiritului românesc, care e acolo, în Dacia".

sursa:Mediafax.ro




2. HOTNEWS - Cum se raspandesc stirile false pe net. Studiu de caz: "Ciolos, fiul lui Soros"

Marţi, 6 decembrie 2016, 16:28

"Soc! Soros si-a pus propriul copil in fruntea guvernului Romaniei. Ciolos, fiul nelegitim?" Aceasta este titlul unei stiri false, publicata pe un site neasumat, care s-a raspandit masiv in retelele de socializare pe parcursul zilei de marti. Asa-zisa "stire" nu citeaza nicio sursa, e publicata pe un site neasumat, ce promoveaza mesajele lui Calin Popescu Tariceanu, Victor Ponta, PSD si ALDE. Pana dupa-amiaza, textul inregistrase aproape 23.000 de vizualizari, fara sa fi fost preluat de vreun alt site de stiri, fie ele si false.

Materialul apare la doar o zi dupa ce Dacian Ciolos a declarat ca nu il cunoaste pe George Soros si nu are nicio legatura cu acesta.

Cu totul, textul de pe site-ul Exclusiv24.ro are un singur paragraf de 12 randuri. Nu este citata nicio sursa, ci doar "o informatie venita din Salaj". Desi incepe cu un conditional-optativ ("Ciolos ar fi copilul ilegitim al lui George Soros", conform "informatiei" din Salaj), materialul continua fara dubii: premierul "a fost infiat" de la o "unguroaica cu care Soros a avut o aventura". Ceea ce "explica si ascensiunea actualului premier in forurile Uniunii Europene si sprijinul primit de la tatal natural". Restul "stirii" explica limpede cititorului de ce ar urma sa fie dezastru daca Ciolos si USR castiga dupa alegeri: sapte randuri in care sunt rezumate conspiratiile promovate de Romania TV, Sebastian Ghita&Co. pe tot parcursul campaniei electorale.

Domeniul Exclusiv24.ro este inchiriat de la o firma de inregistrat domenii din SUA. Site-ul nu are niciun fel de element care sa precizeze identitea celor care il opereaza: rubrica redactionala, semnaturi, date de contact. Articolul mentionat este, de departe, cel mai vizionat de pe acest site, care s-a lansat la inceputul anului (doua texte in ianuarie si februarie a.c.), dar si-a intensificat activitatea in noiembrie, dupa intrarea in campanie electorala.

Cele 27 de texte publicate pe site de la lansare pana acum au, de obicei, cateva zeci pana la cateva sute de vizualizari. Exista si exceptii, precum un articol care acuza "o manipulare de campanie: bradul de la Tg Jiu mai ieftin decat manopera de la Drobeta Turnu Severin" (peste 10.000 de vizualizari"). Articolele fie promoveaza mesajele lui Calin Popescu Tariceanu, ALDE, Victor Ponta si PSD, fie ii ataca pe presedintele Iohannis, pe premierul Ciolos si pe "tehnocrati".

Pe Facebook, pagina Exclusiv24.ro are doar doua materiale distribuite: unul din februarie, despre Islanda, urmat acum de cel despre Ciolos si Soros. Pagina avea, marti la pranz, putin peste 150 de like-uri. Materialul mentionat a fost distribuit, de pe aceasta pagina, de aproape 400 de ori. Adesea, textul a fost distribuit insotit de comentarii ironice (" ce au fumat astia de la exclusiv24.ro?", "vreau si eu ce au fumat autorii textului"), alteori de comentarii ce sugereaza indoiala: "dar daca asa e?" ("Pamflet sau nu?", "Adevar sau manipulare?"). De cele mai multe ori, a fost distribuit pur si simplu, fara niciun comentariu

HotNews.ro



3. ADEVĂRUL - Cine e în spatele ştirii false „Cioloş, fiul lui Soros“? Reacţia senatorului Dian Popescu: Nu am scris acele tâmpenii! E o prostie

7 decembrie 2016, 11:37 de Radu Eremia

Premierul Dacian Cioloş a fost atacat sistematic de adversarii săi care l-au prezentat drept „omul lui Soros“. FOTO Inquam PHotos În spatele site-ului care a dat ştirea falsă că Dacian

Cioloş ar fi fiul ilegitim al miliardarului american George Soros este o firmă din Târgu-Jiu care îl are printre acţionari pe senatorul ALDE Dian Popescu, susţin jurnaliştii Lucian Mîndruţă şi Sorin Istrate. Pe de altă parte, Dian Popescu dezminte că ar avea vreo legătură cu site-ul de ştiri, catalogând acuzaţiile aduse la adresa sa drept „o prostie“. ŞTIRI

Culmea manipulărilor! Cioloş - fiul ilegitim al lui George Soros. Circ... Luni, site-ul de ştiri exclusiv24.ro a lansat o ştire falsă în care se afirma că premierul Dacian Cioloş este fiul ilegitim al lui George Soros. Site-ul menţionat a publicat un material al cărui titlu era „Şoc! Soros şi-a pus propriul copil în fruntea Guvernului României. Cioloş, fiul nelegitim?“, nesemnat, care în mai puţin de o zi a avut 23.000 de vizualizări.

Jurnaliştii Lucian Mîndruţă şi Sorin Istrate au realizat o investigaţie pentru a afla cine e în spatele site-ului care a dat această ştire. Mai întâi a fost găsit numele serverului pe care stă site-ul şi care se numea http://www.maseraticonstruct.ro. Ulterior, aceştia au aflat că acest site aparţine firmei Maserati SRL din Târgu Jiu, judeţul Gorj.

Interesant e următorul pas, adică aflarea celor care deţin firma. Potrivit celor doi jurnalişti, acţionari sunt doi fraţi Popescu, unul dintre ei fiind implicat în politică. Mai precis, e vorba de Dian Popescu, senator al ALDE, care în trecut a fost membru PNL. În noiembrie 2014, Dian Popescu fost condamnat la cinci luni de inchisoare, cu suspendare, pentru abuz in serviciu. De asemenea, această ştire a fost postată intens de o persoană care în trecut a fost promovată de Dian Popescu în funcţia de secretară de partid, Mia Păulescu. Pentru răspândirea ştirilor aceasta a ales mai multe grupuri „Alegeri parlamentare “ sau grupul „Antena 3“. Dian Popescu neagă o posibilă legătură cu site-ul exclusiv24.ro Contactat pentru a-şi spune punctul de vedere asupra acestor informaţii, senatorul Dian Popescu a negat că ar avea vreo implicare în actvitatea acestui site şi nu ştia de ştirea legată de Dacian

Cioloş. „Este o simplă coincidenţă de IP pe un server care ţine zeci de site-uri. Site-ul firmei mele e de 16 ani acolo. Nu am nicio legătură. Intrând pe IP-ul acela au găsit Dian Popescu. Au crezut că mă ocup prostii d-astea. Nici măcar nu m-au întrebat. Eu spun că e o prostie. Nici nu citisem. De dimineaţă am aflat“, a declarat Dian Popescu pentru Adevărul. Întrebat dacă îi va acţiona în instanţă pe cei doi jurnalişti, Dian Popescu a precizat că nu are un asemenea gând. „Nu mă interesează. Cine vrea să înţeleagă ştie că nu este treaba mea, nu am scris acele tâmpenii şi nu fac ştiri false. Politica şi jurnalismul le face şi cu deontologie. Ar trebui să fim mai serioşi. Dacă voiam să dau o ştire nu o dam de pe site-ul firmei“, a mai spus Dian Popescu.

Citeste mai mult: adev.ro/oht6ac



LUCIAN MÂNDRUȚĂ - 'cărătorul genții ani de zile' la PROTV al criminalului stalinist Silviu Brucan - "Unde duc firele stirii false cu „Ciolos, fiul lui Soros”

NOTĂ: Progresistul MÂNDRUȚĂ e cel care a dat anul trecut fără să clipească ȘTIREA FALSĂ și MIZERABILĂ cum că Fluierul.ro ar fi finanțaț "de ruși". Asta apropo de știrile false și mincinoase propagate chiar de către acest INDIVID numit Lucian Mândruță, care acum face pe indignatul, după ce el însuși s-a pretat să difuzeze știri false la greu. NU ȚI-E RUȘINE MĂI, MÂNDRUȚĂ, SĂ MINȚI?

O investigatie de Sorin Istrate si Lucian Mindruta

S-o luam de la inceput. In urma cu cateva ore, un site pe nume exclusiv24.ro publica un text ului1tor si nesemnat: „Ciolos e fiul lui Soros”. Imediat, il promoveaza pe pagina proprie de facebook, una amarata cu doar 150 de speriati. Cu toate astea, se viralizeaza imediat.

Cui apartine pagina ? Imediat dupa ce povestea a devenit extrem de publica (preluata in multe alte locuri) am incercat sa aflu cine e in spatele site-ului.

Cu ajutorul unei aplicatii de tracking de IP am gasit hostname-ul, adica numele serverului pe care sta.

Il cheama http://www.maseraticonstruct.ro. Tineti minte numele asta.

Ca sa fiu sigur, am dat un ping, folosind adresa exclusiv24: acelasi rezultat: gazda site-ului pare sa fie serverul acestei firme.

Dar cine al cui e serverul asta cu nume italian celebru? Ia sa vedem ce zice registrul roman al site-urilor:

Ok, deci http://www.maseraticonstruct.ro apartine firmei Maserati SRL din Targu Jiu, judetul Gorj. Dar cui apartine firma?

N-a fost nevoie de mult google: actionari ar fi doi frati Popescu. Unul dintre ei, Dian, e mai degraba celebru pe plan local: a fost sef al filialei PNL si a fost condamnat la cinci luni de inchisoare, cu suspendare, pentru abuz in serviciu.

Ce mai face Maserati SRL? E in faliment, multumesc de intrebare. Aveti aici planul de reorganizare, daca va intereseaza.

Ce mai face dl. Dian? E in ALDE, multumesc de asemenea. Senator. Candideaza, da, ce coincidenta, la Senat. Acum, in cateva zile, puteti sa-l alegeti.

Dar stati sa vedeti coincidenta si mai mare.

Postarea de pe exclusiv24.ro a fost share-uita cu mare osardie de o anume Mia.

Mia Paulescu. Pun si poza profilului, ca sunt sigur ca il sterge repede.

Sa revenim la postarea cu pricina. Doamna o ia metodic si, ca sa aiba un public mai larg, o distribuie in grupuri cu multi utilizatori.

Cel mai delicios share e, fireste, intr-un grup cu un extraordinar discernamant si fler in detectarea stirilor false. Il vedeti mai jos.

Dar cine e doamna Mia? Pare sa fi locuit o vreme in Targu Jiu, coincidenta, tocmai locul in care se gaseste si serverul exclusiv24.ro. Pare sa fie fost intre cei promovati de dl. Dian Popescu la PNL, in functia de secretara, mai demult. O fi plecat cu el mai departe, spre ALDE? Mister. Oricum, intre interesesele declarate pe facebook se numara, iarasi coincidenta, domnul Dian Popescu. Si ALDE Gorj. Si alte Alde.

lucianmindruta.com





Cioloș: "Legat de dl Soros, eu nu îl cunosc pe acest domn.
Sigur, am auzit în presă de dânsul și am citit despre dânsul.
N-am avut niciodată de-a face cu dânsul"

CICĂ CIOLOȘ NU-L ȘTIE PE SOROS. Dar cine e măi, CIOLOȘ, Finanțator și StakeHolder (adică director în Consiliul de Supraveghere) la organizația globalisto-progresistă "Friends of Europe" din care faci parte? Nu cumva chiar SOROS?


Nota Redacției:

CICĂ CIOLOȘ NU-L ȘTIE PE SOROS. Dar cine e măi, CIOLOȘ, Finanțator și StakeHolder (adică Director în Consiliul de Supraveghere) la organizația globalisto-progresistă "Friends of Europe" din care faci parte? Nu cumva chiar SOROS?

Domnu' Cioloș, dar pe Bilderbergul Etienne Davignon, șeful tău de la Organizația "Friends of Europe" acolo unde tu ești "Membru de Încredere" ("Trustee Member") iar SOROS e Finanțator și Stakeholder, pe Bilderbergul Etienne Davignon îl cunoști? D-l Cioloș pe Bilderbergul Etienne Davignon, șeful tău de la Organizația "Friends of Europe" îl cunoști? Sau nici de el n-ai auzit că e pe-acolo chiar șeful tău?

Domnu' Cioloș dacă "ești cinstit" precum zici, de ce ți-ai ȘTERS poza și numele de pe site-ul Organizației "Friends of Europe" acolo unde erai Membru de Încredere - "Trustee Member" - în organizația condusă de Bilderbergul Etienne Davignon cel care ani de zile a condus Grupul Bilderberg și acolo unde Director în Consiliul de Supraveghere (Stakeholder) și Finanțator e GEORGE SOROS ?

De ce n-ai vorbit public despre apartenența ta la această organizație globalisto-progresistă finanțată de SOROS și condusă de un membru marcant al Grupului Bilderberg și ce ai urmărit de fapt când te-ai dus și te-ai înscris în organizația lor? Că doar nu te-a mânat "dragostea de țară" când te-ai înscris într-o organizație condusă de un BILDERBERG și care-l are pe SOROS ca finanțator și Director în Consiliul de Supraveghere al ei.

De ce n-ai trecut în declarația de interese apartenența ta la această Organizație globalist-progresistă? De ce ai ascuns acest lucru? De ce n-ai fost cinstit? Așa cum nu ne-ai spus niciodată pentru ce servicii ai primit bani de la Banca Mondială cînd tu oficial n-ai avut nici o funcție pe-acolo?

Și mai ai tupeul să vii și să ne spui această gargară de DOI LEI că nu cunoști cine conduce "Friends of Europe" și cine e în Consiliul de Supraveghere al Organizației din care faci parte?


"Friends of Europe" este un ONG de tip "Think Tank" - adica un ONG de tip "Grup de Ganditori" - dedicat pregatirii "Viitorului Luminos al Europei" si instaurarii "Noii Ordini Mondiale"

Presedintele organizatiei "Friends of Europe" este Étienne Davignon, actualmente membru in consiliul de Conducere al Grupului Bilderberg si fost presedinte al Grupului Bilderberg

Sponsor si STAKEHOLDER al Grupului "Friends of Europe" este GEORGE SOROS

Grupul "Friends of Europe" are ca membri si ca Stakeholder-i o multime de oameni cunoscuti de peste tot din Europa dar si de peste Ocean.



Presedintele organizatiei "Friends of Europe" este Étienne Davignon, actualmente membru in consiliul de Conducere al Grupului Bilderberg si fost presedinte al Grupului Bilderberg



Ce scriam la acea vreme

Cititi si JOS CIOLOS SI ALTE PAPUSI FMI SI UE. CEREM PIETEI SA NU ACCEPTE TEHNOCRATII FMI-ULUI SI AI BRUXELLES-ULUI CARE VOR VINDE SI CE A MAI RAMAS DIN TARA. Iohannis se preface ca negociaza dar il va pune oricum premier pe CIOLOS omul Bruxelles-ului și al FMI-ului





Fluierul.ro 07-Nov-2016 CUM MINTE Cotidianul că ei au fost primii din România care au dat știrea că Cioloș e membru Friends of Europe, FLUIERUL.RO a dat primul știrea. O SIMPLĂ CĂUTARE pe Google arată că Google a indexat-o pe 12 Nov 2015 iar în Cotidianul știrea a apărut pe 27

Nota Redacției

Cum se întâmplă să preluăm și noi informații de la Cotidianul pentru care cităm sursa, îi întrebăm pe cei de la Cotidianul.ro CE ROST ARE SĂ MINȚIȚI CĂ "VOI AȚI DAT PRIMII" O ȘTIRE pe care ați dat-o la 2 săptămâni după ce am dat-o noi?

Și cum data unui articol o poate manipula oricine am pus DATA când Google a (re)INDEXAT știrea noastră adică data de 12 Noiembrie 2015 când am făcut o nouă actualizare a articolului .

Știrea că Cioloș e Membru Friends of Europe , că SOROS sponsorizează "Friends of Europe" fiind și stakeholder și că "Friends of Europe" AM DAT-O NOI PRIMII în România și am postat-o EXACT în momentul când Iohannis îl anunța pe Cioloș PRIM-MINISTRU adică pe 10 noiembrie 2015 și am reactualizat-o pe 12 Noiembrie 2015.

Iată DOVADA , (re)INDEXĂRII ȘTIRII pe Google la 12 Noiembrie 2015 cu 2 săptămâni ÎNAINTE ca Cotidianul să dea știrea? 12 Nov data indicată de Google pentru indexarea articolului nostru e cu 2 SĂPTĂMÂNI ÎNAINTE să dea Cotidianul "aceeași știre" ...Vă dați seama cum au dat ei primii știrea? La 2 săptămâni distanță după ce o preluase tot internetul și tot Facebook-ul din România...de la noi.

sursa datei indexării : Google.ro

Și-atunci îi întrebăm pe cei de la Cotidianul ce rost are MINCIUNA asta?



Iată afirmația MINCINOASĂ A CELOR DE LA COTIDIANUL

sursa dezinformării: Cotidianul.ro



Și încă ceva pentru cei de la Cotidianul. De unde ați copiat POZA care arată că SOROS e Stakeholder la Friends of Europe, poză de proastă calitate pe care ați lipit-o de o alta?

De unde ați copiat POZA care arată că SOROS e Stakeholder la Friends of Europe căci E IDENTICĂ cu poza TĂIATĂ și PUBLICATĂ DE NOI din Documentul sursă pe care INTENȚIONAT nu l-am dat ca să vedem cine va copia de la noi fără a cita sursa

Mai rămâne să MINȚIȚI că voi ați dat PRIMII și informația cu "Vaccinul din Kazahstan aflat în teste". Știre pe care tot noi, de la Fluierul.ro am dat-o primii, pe baza informației primite de la unul dintre cititorii noștri.

Nu că ar conta. Dar contează să nu mințiți și să nu dezinformați.

Deci ați luat ȘI ȘTIREA ȘI POZA NOASTRĂ direct sau indirect EXACT De la NOI după 2 săptămâni, după care veniți și spuneți că voi "ați dat primii știrea"?

FOTO: POZA FLUIERUL.RO la care INTENȚIONAT nu am dat documentul sursă de unde am tăiat-o. Observați CĂ E IDENTICĂ cu cea dată din Cotidianul. Cotidianul a luat POZA direct sau indirect DE LA NOI, FĂRĂ A CITA SURSA:

Foto Fluierul.ro - Tăietura Primilor 3 Stakeholderi din lunga lor listă NE APARȚINE. Observați că poza din Cotidianul.ro e IDENTICĂ CU POZA NOASTRĂ.

Iată pagina completă a documentului de unde am tăiat-o "cu mâna noastră" cum se spune, pagină pe care am publicat-o și atunci în 10 Noiembrie 2015. COTIDIANUL NE PUBLICĂ POZA TĂIATĂ și MINT că ei "au dat primii știrea".

Foto Fluierul.ro




IATĂ ARTICOLUL FLUIERUL.RO cel care a influențat DECISIV aflarea adevărului despre Noul Guvern Tehnocrat instalat în România :

Fluierul.ro - AVEM PREMIER. E DACIAN CIOLOS - OMUL LUI SOROS SI AL GRUPULUI BILDERBERG. Victorie a ONG-urilor lui SOROS care au reusit sa impuna primul-ministru in Romania. Manipularea lor a reușit dar Lumea a aflat adevarul.

Tot noi de la Fluierul.ro am dat primii știrea că Cioloș și-a șters pagina și poza de pe site-ul "Friends of Europe". Poza de mai jos NU MAI EXISTĂ ...dar la acea vreme exista pe site-ul "Friends Of Europe". DAR Poza cu SOROS STAKEHOLDER LA FRIENDS OF EUROPE, NU EXISTA PE SITE-ul "Friends of Europe" și TOȚI AU COPIAT-O DE LA NOI..



Iată articolul din Cotidianul din 2015 care arăta legătură dintre Cioloş şi Soros. Puneți-Vă proștilor pe voi înşivă pe Lista Neagră

În faţa Parlamentului, Dacian Cioloş a promis transparenţă totală, ceea ce înseamnă, fără îndoială, o declaraţie menită să dea încredere populaţiei că Guvernul va lucra „la vedere” în interesul României, aşa cum prevede articolul 55, al. 1 din Constituţie: „Cetăţenii au dreptul şi obligaţia să apere România”, căci, aşa cum stă scris la art. 54, al 1 din acelaşi document: „Fidelitatea faţă de ţară este sacră”.

Ca o primă dovadă a sincerităţii declaraţiei sale, ne aşteptam ca transparenţa să fie probată chiar în ceea ce-l priveşte pe Dacian Cioloş, mai exact să ştim din capul locului tot ce ţine de persoana sa publică, astfel încît exemplul personal să fie urmat de toţi miniştrii din cabinetul său.

Funcţia de Prim-ministru al României presupune loialitatea totală faţă de România şi faţă de interesele sale, fie ele economice, fie politice. În ultimii ani, din păcate, atunci cînd a fost vorba despre resursele naturale ale ţării sau de obiective economice strategice, s-a vorbit de grave abuzuri, unele în vecinătatea acuzaţiei de trădare naţională, cea mai gravă acuzaţie care poate fi adusă unui cetăţean român. Exemplele sînt numeroase: Petrom, Roşia Montană, gazele de şist etc.

În acest sens, transparenţa este una dintre metodele cele mai eficiente pentru eliminarea unor astfel de suspiciuni în cazul politicienilor de la vîrful Puterii.

Din acest punct de vedere, ne-a surprins în cazul Primului ministru o omisiune din biografia sa publică pentru România: faptul că Dacian Cioloş este membru al organizaţiei „FRIENDS OF EUROPE”, care este finanţată, între alţii, şi de miliardarul american George Soros! Apartenenţa lui Dacian Cioloş la acest grup este un lucru onorabil, care-l situează într-o companie extrem de selectă, alături de reprezentanţi ai mai multor ţări europene, oameni care au deţinut sau deţin funcţii importante în statele de origine.

Ceea ce surprinde şi naşte semne de întrebare este OMISIUNEA acestei apartenenţe atît în declaraţiile publice ale lui Dacian Cioloş, cît şi în documentele destinate publicului din România. Iată prezentarea actualizată a lui Dacian Cioloş pe site-ul „FRIENDS OF EUROPE”:

Preşedintele grupului „FRIENDS OF EUROPE” este Étienne Davignon, un politician belgian extrem de influent, care a deţinut funcţia de vicepreşedinte al Comisiei Europene şi a fost primul şef al Agenţiei Internaţionale pentru Energie. A deţinut pînă de curînd chiar preşedinţia Grupului Bilderberg. Iată şi pagina sa de pe site-ul „FRIENDS OF EUROPE”:

Că acest grup este finanţat şi de Geroge Soros, preşedinte al „Open Society Institute”, alături de Steven Ballmer, care este CEO al Microsoft, aflăm tot de pe site-ul organizaţiei „FRIENDS OF EUROPE” :

Nota Redacției Fluierul.ro : Poza cu Stakeholderii, pe care au furat-o, direct sau indirect, în 2015, de la NOI, NU e de pe site-ul Organizației "Friends of Europe" ci dintr-o Prezentare. Dar așa e dacă O FURI și nu vrei să dai sursa, adică linkul către cei care au dat știrea prima dată. Nici măcar nu știi de unde e.

Cît timp Dacian Cioloş era un funcţionar la Uniunea Europeană, această apartenenţă la un grup atît de influent nu avea mare importanţă, însă, odată devenit Prim-ministru al României, lucrurile se schimbă radical, căci de deciziile sale depind foarte multe dintre interesele ţării, iar acestea nu sînt obligatoriu consonante cu interesele altor ţări sau grupuri de interese din afara României. Amintim doar Cazul „Roşia Montană”, în care poziţiile preşedintelui Traian Băsescu şi ale Premierului Victor Ponta, care au susţinut exploatarea zăcămintelor de aur de către „Gold Corporation”, au generat reacţii puternice de împotrivire în societatea românească! La fel şi în cazul exploatării gazelor de şist.

Nu avem nici o îndoială că majoritatea membrilor din „FRIENDS OF EUROPE” acţionează în interesul ţărilor lor, însă nu de puţine ori acestea sînt contrare cu interesele celorlalţi. Din acest punct de vedere, şi România trebuie să aibă garanţia că reprezentantul ei în acest grup nu face jocurile altcuiva, iar cînd acesta a devenit Primul Ministru al său, transparenţa este cheia încrederii!

Am citit CV-ul lui Dacian Cioloş depus la Comisia Europeană. Iată-l:

După cum se vede, nu se spune un cuvînt despre faptul că Dacian Cioloş face parte din „FRIENDS OF EUROPE”, deşi găsim tot felul de alte menţiuni, precum: este membru al „Group de Bruges”, fondator al Asociaţiei „Agroecologia”, bacalaureatul la Liceul industrial din Şimleul Silvaniei.

Am căutat şi pagina sa de pe Wikipedia, însă nici acolo nu este vreo menţiune despre „FRIENDS OF EUROPE”:

Comparativ, vă prezentăm chiar pagina de pe Wikipedia a preşedintelui grupului „FRIENDS OF EUROPE”, unde lucrurile stau cu totul şi cu totul altfel, fiind menţionate, pentru cetăţenii belgieni care vor să afle întreaga biografie a domniei sale, toate funcţiile deţinute în diverse structuri politice şi economice:

În medalion, putem să citim despre Étienne Davignon: „Ainsi que président de Friends of Europe, un think tank influent. Président du comité de direction du groupe Bilderberg de 1998 à 2010”. Nu e greu de înţeles că belgienii sînt foarte mîndri că Étienne Davignon, reprezentantul lor în „FRIENDS OF EUROPE”, este atît de influent şi de puternic. Din moment ce el declară public această apartenenţă la grupul „FRIENDS OF EUROPE”, înseamnă, indiscutabil, faptul că oricînd poate să dea sosocteală în faţa poporului său despre apărarea intereselor Belgiei în relaţiile cu celelalte ţări.

Atunci apare întrebarea: de ce Primul Ministru al României omite să ne spună că face parte din acest grup „FRIENDS OF EUROPE”? Mai ales că, la nominalizarea sa pentru funcţia de Premier, a fost acuzat chiar preşedintele Klaus Iohannis că a primit numele său în plic de la cineva din Uniunea Europeană! Credem că Dacian Cioloş intuieşte spre ce zonă duc astfel de presupuneri. Singura cale de a le preîntîmpina este transparenţa, dar nu aceea declarativă, ci una reală, care să înceapă cu propria sa biografie.

Mai ales că, din cîte ne amintim, însuşi Dacian Cioloş i-a obligat pe toţi miniştrii cabinetului să depună o Declaraţie pe propria răspundere, în care să spună că nu sînt ofiţeri acoperiţi ai vreunui serviciu secret din România sau din străinătate! De ce nu şi o declaraţie că nu fac parte din vreun grup de interese?


(Fluierul)


Linkul direct catre Petitie

CEREM NATIONALIZAREA TUTUROR RESURSELOR NATURALE ALE ROMANIEI ! - Initiativa Legislativa care are nevoie de 500.000 de semnaturi - Semneaza si tu !

Comentarii:


Adauga Comentariu



Citiți și cele mai căutate articole de pe Fluierul:

Pedro Sanchez: Guvernul catalan trebuie să condamne violențele de la Barcelona

Sandra Romain, regina filmelor pentru adulţi, a făcut-o de oaie. Trăieşte cu un cioban căsătorit, iar ciobăniţa a aflat totul

Sex oral: Sfaturi care te vor transforma într-o adevărată expertă

Cum recunoașteți modelele străvechi de pe IE față de cele inventate recent. Cum recunoști o IE cu modele străvechi românești, de UN KITSCH.

Fotbal: Messi a primit a șasea 'Gheată de Aur'

A apărut topless la televizor. Culmea, toată lumea a aplaudat gestul. VIDEO

Noul star sexy al televiziunilor din Albania. Prezintă topless ştirile VIDEO

Un satelit european a detectat o pată de petrol ce ar putea proveni de la avionul EgyptAir prăbușit (ESA)

Orban nu își va prelua biroul de la Palatul Victoria, dar beneficiază de protecția SPP

ROMANIA. Sărbători tradiționale anuale. Urcatul Oilor la Munte, Nedeile, Coborâtul oilor de la Munte

MOSTENIREA nestiuta a lui Ceausescu! America e SOCATA de ce a descoperit in Romania
ULTIMA ORA: Dusmanii tarii vor sa ascunda adevarul

Tenis: Marius Copil s-a oprit în sferturile turneului challenger de la Mouilleron-le-Captif

EURO 2021, preliminarii. Meciul România U21 - Finlanda U21 se va disputa la Voluntari

Alina Gorghiu – din cearșafurile liberale pe culmile PNL - Alina Gorghiu a fost aleasă președinte PNL susținută de Klaus Iohannis

SUA: Camera Reprezentanților condamnă politica lui Trump în Siria

Duckadam îl critică dur pe Contra: De ce l-ai mai chemat pe Cristea, dacă nu l-ai băgat?

Livia Taloi, alias Ema din Trăsniții, și-a sărbătorit ziua de naștere pe platourile de filmare. A împlinit 37 de ani

Dezvăluirile unei actrite de filme porno, din culisele industriei XXX


Pag.1
Nr. de articole la aceasta sectiune: 18, afisate in 1 pagina.

ieri 05:07 CITATUL ZILEI