23:59
Comentarii Adauga Comentariu

Dorina Lascăr - Curentul - Oamenii din presă ai lui Vântu - Episodul I - Dan Turturică, Ion M. Ioniță, Adrian Ursu, Ruxandra Săraru, Grigore Cartianu, Corina Drăgotescu, Nicolae Ulieru, Cornel Nistorescu, Oana Stancu, Alex Stoenescu

Dorina Lascăr - Curentul 2010: Lista Jurnaliștilor din Rețeaua Vântu:

1. Dan Turturică (băgat şi în ONG-urile finanțate de Soros),

2. Ion M. Ioniță (în prezent lătrău de serviciu al Propagandei Sistemului la Realitatea TV),

3. Adrian Ursu,

4. Ruxandra Săraru,

5. Grigore Cartianu,

6. Corina Drăgotescu (scria la Adevărul în 1990, organul lui Iliescu la Mineriadă),

7. Nicolae Ulieru,

8. Cornel Nistorescu,

9. Alex Stoenescu,

10. Emilia Șercan,

11. Doru Bușcu,

12. Sorin Vulpe,

13. Cristian Tudor Popescu (scria la Adevărul în 1990, organul lui Iliescu la Mineriadă, în prezent propagandist progresist la Digi24 şi proprietar al site-ului progresist Republica),

14. Liviu Mihaiu (cel numit guvernator în afacerea mită de 1 milion de euro pentru Guvernatorul Deltei, ONG-ist finanțat de Soros, consilier şi susținător al lui Nicuşor Dan şi al partidului soroşist Uniți Salvăm),

15. Marius Nițu,

16. Andreea Crețulescu,

17. Victor Ciutacu,

18. Oana Dobre,

19. Tudor Octavian,

20. Pavel Lucescu,

21. Oana Stancu



„Lista lui Vântu în structurile publice are în jur de 150 de nume“.

Anunţul grandoman făcut în martie 2009 chiar de către SOV a stârnit numeroase discuţii contradictorii, mulţi comentând că numărul e mult prea mic faţă de cel real, pentru că, la rândul lui, fiecare dintre cei 150 are o medie de 10 oameni în subordine cu care lucrează direct, pe care să-i influenţeze la nevoie, cei 10 pe alţii şi tot aşa.

Alţi comentatori au remarcat imediat: „aceşti 150 sunt doar în structurile publice, dar în structurile concurenţei directe a lui Vântu, câţi o fi având lista?“. Nimeni până acum nu a oferit o listă concretă cu oamenii plătiţi de Vântu şi cu sumele adesea fabuloase pe care s-au vândut conştiinţe din lumea presei, din lumea politică, dar şi din lumea artistică.

Lista cu oamenii aflaţi în slujba lui SOV este impresionantă, la fel ca şi sumele pe care s-au vândut jurnaliştii care ne ţin zilnic lecţii de morală la televizor. Pentru început vom aduce la cunoştinţa opiniei publice pe acei ziarişti şi analişti care au pozat ani de-a rândul în independenţi, dar care, potrivit documentelor intrate în posesia noastră, erau dependenţi de ani buni de filonul de bani al lui Vântu.

Turturică, recompensat pentru ruperea redacţiei „Evenimentul Zilei“?

Azi, pe locul I, redactorul-şef al ziarului „România Liberă“, Dan Turturică.

În 23 decembrie 2004, Turturică este demis de trustul Ringier de la conducerea „Evenimentului Zilei“. În 4.01.2005, 80 de angajaţi din redacţia Evz demisonează din solidaritate cu Turturică, unii angajându-se imediat, alţii nu, operaţiune care a distrus una dintre cele mai sudate şi mai profesioniste echipe jurnalistice din ţară. Poate vă întrebaţi ce făcea dl Turturică a doua zi după 4 ianuarie? Semna cu 3 firme controlate de SOV nişte rentabile contracte de cesiune de drepturi de autor, după cum urmează: Global Production SRL (CUI 16371587), contractul 25/5.ian.2005, suma lunară de 3.335 EURO, Global News SRL (CUI  16371595), contractul 21/ 5.ian.2005, suma lunară 4110 EURO şi Global Network Cable (CUI 16330323), 23/ 5.ian.2005, suma lunară de 3.335 EURO.  

Ce coincidenţă... Şi iată cum, în loc să dea câteva zeci de milioane de euro ca să cumpere „Evenimentul Zilei“, Vântu i-a oferit lui Turturică 10.780 EURO pe lună şi, brusc, Ringier a constatat că valoarea ziarului a scăzut simţitor, Vântu chiar oferindu-se să-l cumpere. GENIAL! Vântu, nu Turturică, pentru că la scurt timp, în august 2005, Turturică şi-a încasat-o şi el de la SOV, care i-a redus contractele de la 10780 EURO lunar la 2223 EURO lunar. Trebuie subliniat că toate contractele au încetat, prin acte adiţionale, la 01 martie 2009. În acelaşi pachet, Vântu, prin unul dintre avocaţii săi, Florea Felix, i-a înfiinţat şi o firmă lui Turturică, Media Analyst, în ianuarie 2005, declaraţia de asociat unic fiind atestată sub numărul 76 în 28.01.2005 la cabinetul avocatului, ca şi contractul de comodat pentru sediul din bld. Tineretului, firmă cu care, în 2005, Global Video Media SA încheie un contract de consultanţă şi promovare pentru Realitatea TV. Contractul prevedea:

„1. Consultanţa pentru studiul de piaţă privind poziţionarea societăţii Realitatea Media S.A. şi găsirea de soluţii pentru creşterea audienţei şi a vânzărilor.
2. Propuneri privind grila de programe şi promovarea produsului Realitatea Media. 3. Consultanţă privind managementul postului Realitatea.
4. Consultanţă privind strategia de comunicare cu publicul.
5. Consultanţă privind managementul informaţiei“.

Din clauzele contractuale reiese că Turturică nu prea avea încredere în Vântu, aşa că a pus o clauză fulminantă: „În cazul în care Clientul va întârzia plata preţului cu mai mult de 15 zile faţă de termenele prevăzute la articolul 6, Consultantul va putea rezilia unilateral prezentul contract, fără obligaţia de a returna sumele de bani primite până în acel moment şi fără obligaţia de a presta servicii în schimbul sumelor de bani deja primite“. Adică banii i se cuvin orice ar fi.

Valoarea contractelor cu trustul lui Vântu a lui Media Analyst a depăşit, în 2005, 200.000 EURO.

Vântu, călare şi pe Radioul public

Vântu nu s-a mulţumit să îşi asigure reţeaua numai din jurnalişti de la trusturile concurente. Şefa Departamentului de Comunicare şi Marketing al Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR), Ruxandra Săraru, s-a aflat şi ea pe statele de plată ale lui Vântu la Realitatea Media. Pentru serviciile prestate în slujba mogulului, Ruxandra Săraru a încasat 1.236.760.000 de lei vechi între anii 2007 şi 2009. Mai grav este că numirea ei în această calitate la SRR a avut loc pe 15 septembrie 2008, fapt ce nu a împiedicat-o pe aceasta să încaseze în continuare bani şi de la Vântu, cu toate că trustul media al mogulului deţine postul radio Guerilla, deci un post de radio concurent postului public. Noul şef al Radioului public, Demeter Andras Istvan, a avut o poziţie extrem de tranşantă în legătură cu acest subiect: „Nu am cunoştinţă despre această situaţie. Oricum săptămâna aceasta, pe 23, va avea loc o evaluare când mă întorc în ţară şi este o bună oportunitate pentru a clarifica orice fel de situaţie care ar fi neconformă cu statutul SRR şi cu prevederile legale“. Atunci când i-am explicat despre ce sume de bani este vorba, Demeter Andras ne-a replicat sec: „O să mă interesez în mod special de acest aspect“.

Grigore Cartianu şi Ion M. Ioniţă, şefi la „Adevărul“, s-au dedulcit şi ei la banii lui Vântu

Grigore Cartianu, cel care s-a prezentat lui Paulo Coehlo în redacţia EVZ ca  Gregoire Ecrivain, a fost plătit de SOV cu un contract pe drepturi de autor încheiat în 2009 pentru suma de 186.560.000 de lei vechi. De ce să nu sugi bani din două surse dacă se poate, şi-a spus probabil Cartianu, fără să-şi facă prea mari probleme legate de moralitatea unui asemenea demers. Ne-ntrebăm doar câte anchete şi materiale de investigaţie care ar fi putut viza afacerile lui Vântu au rămas în sertarele lui Cartianu. Pentru orice eventualitate, SOV şi-a mai asigurat un nume important din redacţia „Adevărului“ pe statul său de plată. Este vorba de  redactorul-şef adjunct Ion M. Ioniţă, care avea experienţe mai vechi cu mogulul de la Realitatea. E adevărat însă că preţul pentru deontologul Ion M. Ioniţă a fost mai mare. Astfel, Ioniţă  a încasat de la Realitatea Media, în 2007, 18022 RON, în 2008 - 25139 RON, şi în 2009, doar 7419 RON (deh, era criză şi nu se mai simţea nici SOV ca înainte), în total peste jumătate de miliard de lei vechi.

Peter Imre: „Nu ştiu ca cineva să lucreze pentru alte trusturi“

Peter Imre, managerul holdingului Adevărul, a declarat, pentru „Curentul“, că nu ştie ca cineva din redacţia „Adevărul“ să lucreze sau să primească bani de la trusturile concurente. „Nu ştiu ca cineva să lucreze pentru alte trusturi. Dacă îmi spuneţi despre cine e vorba, pot comenta, dacă nu, vorbim mâine după ce informaţia dumneavoastră va fi publicată“, ne-a spus şeful de la „Adevărul“.

Făţărnicia Corinei Drăgotescu

După ce nu a izbutit în mai multe rånduri să-l convingă pe Dinu Patriciu, care abia preluase, în 2006, trustul Adevărul Holding, să o pună şefa şefilor, Corina Drăgotescu a plecat la  Realitatea TV, unde a dus-o ca-n rai, dacă adunăm banii cåştigaţi de ea la mogul. Potrivit datelor oficiale aflate în posesia ziarului „Curentul“, Corina Drăgotescu a încasat doar în ultimii trei ani nu mai puţin de 5.247.310.000 de lei. Nu e nicio greşeală, e vorba de peste 5 miliarde de lei vechi. Să ne aducem aminte însă cu cåtă ipocrizie anunţa Corina, în urmă cu un an, că demisionează de la Realitatea deoarece are salariul prea mic. În timp ce dădea aceste declaraţii, eterna admiratoare a lui Iliescu încasa circa 3.000 de euro pe lună, sumă considerată insuficientă de deontoloaga reciclată acum de Patriciu. Interesant e că în 2009, cånd Corina se plångea de scăderea salariului, aceasta a primit brut 1.541.510.000 de lei, mai mult decåt în 2008, cånd a încasat 1.241.000.000 de lei. Sfåntă ipocrizie!

Nicolae Ulieru, „Mr. No Comment“, spălătorul public al lui SOV

Lt. Col (r) Nicolae Ulieru, fost purtător de cuvånt al Serviciului Romån de Informaţii pe vremea directoratului lui Virgil Măgureanu, sau „Mr. No Comment“, aşa cum era cunoscut ca şef al biroului de presă pentru că nu exprima nicio opinie, niciodată, a încasat sume frumuşele de la Sorin Ovidiu Våntu pentru diverse servicii de „acoperire a adevărului“ sau a părerilor contra. Normal, pe drepturi de autor, aşa cum îi stă bine unui fost purtător de cuvånt care nu şi-a mai găsit loc în alte părţi. Astfel, Våntu a încheiat un contract în 15.07.2006 cu Nicolae Ulieru, prin societatea Global Video Media, doar se ştie că Våntu nu semnează nimic pentru suma de 1.118 euro pe lună. Ce trebuia să facă Nicolae Ulieru pentru aceşti bani nu ştim, dar am văzut la TeVeu. Ulieru are practic sarcina să destructureze informaţiile şi, la fel ca pe vremea Securităţii, să facă în aşa fel încåt să ascundă adevărul. În plus, în anul 2009, Nicolae Ulieru a primit şi de la Realitatea  56 milioane de lei, o sumă modestă, dar importantă se pare pentru fostul purtător de vorbe al lui Măgureanu, din moment ce-l apără cu înverşunare pe SOV, în toate ieşirile sale publice. Astfel, recent, cånd a fost invitat să comenteze despre dosarul de securitate publicat de Hotnews şi revista „Kamikaze“ (şi ziceam că Våntu nu semnează nimic), Ulieru declara public, cu o nonşalanţă perversă, că Sorin Ovidiu Våntu „este un geniu“ şi că nu crede că acesta a fost turnător la Securitate, fără însă să argumenteze concret aceste puncte de vedere. Cam mulţi bani pentru nimic...

Deontologul Nistorescu, comentator de 5 miliarde de lei

Unul dintre comentatorii „grei“ ai postului Realitatea TV şi şef peste defunctul ziar „Cotidianul“, conservat acum în stare latentă de online, Cornel Nistorescu, apare conform documentelor obţinute de ziarul „Curentul“ ca unul dintre cei mai bine plătiţi mercenari media. Prezentat mereu de Realitatea ca un guru în ale jurnalismului, Nistorescu a încasat de la casieria lui Våntu, doar în ultimii trei ani de activitate (2007-2008-2009), suma de 4.847.240.000 de lei vechi. Cam scump nea Cornel şi sub Corina Drăgotescu?!, dacă ne gåndim că „performanţele“ sale jurnalistice din ultima vreme se leagă exclusiv de îngroparea ziarului „Cotidianul“. Cu siguranţă însă, SOV nu-i dădea atåţia bani pentru calităţile sale jurnalistice.

Adrian Ursu şi Oana Stancu joacă în Liga piticilor

Oana Stancu şi colegul ei de emisiune, Adrian Ursu, fac parte din Liga foarte mică de la Realitatea. Potrivit datelor aflate în posesia noastră, Oana Stancu a fost plătită în 2009 cu 2.300 RON lunar. Iar în urma celebrei emisiuni în care Våntu a intrat telefonic şi i-a spus: „tocmai vi s-a redus salariul cu jumătate“, Oana Stancu  primeşte 1.150 RON lunar, adică sub nivelul mediului pe economie. A evaluat-o bine Våntu: aşa e şi ea ca jurnalistă, sub nivelul mediu, iar gurile rele zic că şi-a scos şi silicoanele. Oare de asta să-i dea aşa puţin Våntu?
Oana nu trebuie să fie supărată, deoarece Adrian Ursu, colegul său de emisiune, a primit în 2009 frumoasa sumă de 350 lei pe lună. Cåt o pensie minimă! Pe acelaşi principiu ca şi-n cazul Oanei Stancu, ni se pare o sumă chiar frumuşică pentru prestaţia lui. E OK, Sorine, cu ăştia doi!
Din aceeaşi categorie de pitici face parte şi jurnalistul Cristian Pătrăşconiu, care a primit în 2008 de la Våntu numai 111 RON, deşi era aproape zilnic la televizor. Jalnic!

Alex Stoenescu - istoric la curtea mogulului

Săptămåna trecută, istoricul Mihai Alex Stoenescu, cel care a recunoscut cu nonşalanţă în 2006 că a colaborat cu Securitatea, din patriotism desigur, a declarat că nu a primit niciodată suma vehiculată la Vox News de Dan Andronic, de 50.000 de euro, pentru o carte pe care i-o comandase Sorin Ovidiu Våntu sau care trebuia publicată sub anumite aspecte tendenţioase favorabile turnătorului Nuş. Stoenescu a precizat că a publicat în lucrarea „Din culisele luptei pentru putere 1989-1990. Prima guvernare Petre Roman“, apărută în 2006, doar un interviu cu SOV, luat în 2005, unde acesta vorbeşte despre oportunităţile de speculă şi îmbogăţire rapidă pe fundalul unei situaţii de haos politico-juridic, în absenţa unei clase politice veritabile şi a unui sistem juridic. Cu toate acestea, lămuririle pe care Stoenescu le oferă în lucrarea citată mai sus denotă o spălare conştientă a imaginii lui SOV pe care încearcă să îl situeze departe de scandalul FNI în anii 2000. Mai mult, istoricul, cu un acces extrem la tot ce au însemnat dosarele Revoluţiei şi figurile implicate în acest fenomen, vorbeşte de faptul că în spatele FNI se află statul. Conform datelor aflate în posesia ziarului „Curentul“, imaculatul istoric Alex Stoenescu nu a prestat degeaba la curtea mogulului, el încasånd de la Realitatea lui  Våntu, în 2008 şi 2009, nu mai puţin de 360 milioane de lei vechi. Cam mult, pentru un capitol de carte care oricum nu este luată în serios în lumea istoricilor.
Pe Alex Stoenescu şi SOV îi leagă şi o prietenie politică. În lucrarea „Din culisele luptei pentru putere 1989-1990. Prima guvernare Petre Roman“, Stonescu afirmă că „partidul pe care (Våntu - n.r.) îl înfiinţase în 1999 - Uniunea Forţelor de Dreapta -, cu scopul de a recrea forţa politică de dreapta dispărută înainte de război, eşuează în alegerile locale din anul 2000 sub impactul FNI“. Ceea ce „omite“ Stoenescu să spună în cartea sa este că tocmai el s-a aflat printre fondatorii Uniunii Forţelor de Dreapta şi a ocupat funcţia de vice-preşedinte al acestei formaţiuni politice.
Noi nu ne întrebăm decåt cum deontologii presei romåneşti au acceptat aceste sume uriaşe de la Realitatea Media, atåt timp cåt această firmă a înregistrat constant de la preluarea ei de către SOV pierderi colosale: 20,8 milioane euro în 2008, 8,15 milioane Euro în 2007, 5,1 milioane euro în 2006 şi 1,7 milioane euro în 2005. Oare ei s-au întrebat de unde ne vin banii ăştia, din economiile lui SOV la FNI, că Realitatea n-are bani.


Sfårşitul episodului 1

Autor: Dorina Lascăr, Sursa: Curentul.info - Episoful I

Citiți şi: Dorina Lascăr - Curentul 2010: Lista Jurnaliștilor din Rețeaua Vântu - Episodul 2: Emilia Șercan, Doru Bușcu, Sorin Vulpe, Cristian Tudor Popescu, Liviu Mihaiu, Marius Nițu, Andreea Crețulescu, Victor Ciutacu, Oana Dobre, Tudor Octavian, Pavel Lucescu


(Fluierul)


Linkul direct catre Petitie

CEREM NATIONALIZAREA TUTUROR RESURSELOR NATURALE ALE ROMANIEI ! - Initiativa Legislativa care are nevoie de 500.000 de semnaturi - Semneaza si tu !

Comentarii:


Adauga Comentariu



Citiți și cele mai căutate articole de pe Fluierul:

Roxana Nemeş, protagonista unui film XXX: "Eu sunt acolo. Toată lumea face asta"

Roxana Nemeş, protagonista unui sex tape: "Eu sunt acolo"

Eminescu despre cum trebuie combătuți progresiștii: "Tocmai cerința de-a lăsa România să se prefacă într-o Americă sau o Belgie a Orientului este aceea căreia ne opunem din toate puterile. Lupta trebuie să devie mai substanțială. Lupta se va naționaliza"

Franța.Vaccinul anti-COVID a ucis 5 oameni

Daniela Crudu, sex la Burlăciţa. Ce decizie au luat şefii show-ului după apariţia IMAGINILOR XXX

Roxana Vancea şi iubita ei, surprinse în ipostaze XXX. Imaginea care i-a înnebunit pe bărbaţi FOTO

După ce Tăriceanu a dat 25% din ea Fondului Proprietatea, tehnocrații lui Soroș vor să vândă anul acesta încă o halcă uriașă din Hidroelectrica. Deputatul Daniel Gheorghe: „Privatizarea Hidroelectrica ar fi un act de TRĂDARE NAȚIONALĂ fără precedent”

Nuclearelectrica a încheiat cu E.ON Energie un contract în valoare de aproape 239 milioane de lei

MOSTENIREA nestiuta a lui Ceausescu! America e SOCATA de ce a descoperit in Romania
ULTIMA ORA: Dusmanii tarii vor sa ascunda adevarul

Avionul Egyptair prăbuşit: Analiza uneia din cutiile negre arată că s-a pronunţat cuvântul "foc"

Le-au injectat ser fiziologic în loc de vaccin. Unde s-a întâmplat

Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

AUR anunță afilierea la familia politică europeană a conservatorilor și reformiștilor

Rusia salută anunțul Administrației Joe Biden privind prelungirea Noului Tratat pentru Reducerea Armamentului Strategic, dar așteaptă detalii

Producția națională de autoturisme a scăzut cu 10,67%, în 2020 (ACAROM)

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

IMAGINI HOT. Roxana Nemeş, GOALĂ la piscină FOTO

De luni se vor relaxa mai multe măsuri restrictive în București: se redeschid restaurantele și cinematografele. Noile reguli

Ford cheamă înapoi la fabrică 3 milioane de vehicule. Care este cauza deciziei

Probleme în prima zi de mandat pentru Joe Biden. Președintele a fost criticat pentru că a încălcat un ordin executiv pe care-l aprobase cu câteva ore înainte

Lindsay Croisdale-Appleby, membru al echipei negociatorilor Brexit, este noul ambasador britanic la UE

Joseph Biden a emis o serie de ordonanțe prezidențiale în cadrul strategiei de combatere a pandemiei

STUDIU - Vaccinurile NU îi protejează de boli, pe peștii vaccinați din crescătorii. "Peștii vaccinați au arătat mult mai multe semne de infecție și o rată mai mare a mortalității în comparație cu grupul de pești nevaccinați"

Cei mai mulți tineri din categoria 18-24 ani s-au angajat în 2020

Giurgiu: O casă din localitatea Bulbucata a fost distrusă într-un incendiu

Hochei: Victorii în deplasare pentru SC Miercurea Ciuc și Corona Brașov, în Erste Liga

Healthcare Trends: Motivul pentru care persoanele mici de înălțime au tendința de a sforăi mai mult decât restul oamenilor. Sfaturile unui medic primar Chirurgie ORL

Mineri prinși în subteran, în China, într-o mină de aur. Ar trebui să aștepte cel puțin 15 zile înainte de a fi salvați

COMENTARIU Valeriu ȘUHAN: Poliția "veselă"

VIDEO SUA: Anthony Fauci mulțumit că nu mai trebuie să îl contrazică pe Trump

Roxana Nemeş, bătută de iubit într-un taxi. Scandalul a plecat din club FOTO

Arafat, despre noua variantă Covid-19 care circulă în București: "Nu aduce o boală mai gravă, doar că este mai contagioasă"

Wizz Air deschide două noi rute de la București spre Zakynthos și Corfu, în perioada 15 iunie - 15 septembrie

Președintele Consiliului European l-a sunat pe Putin pentru a-i cere "eliberarea imediată" a lui Alexei Navalnîi

Provocare transformată în dramă. O fetiță de 10 ani a murit din cauza unei provocări lansate pe TikTok

Camping la alt nivel. Nissan a lansat un nou concept pentru autorulote

Vaccinul cubanez anti COVID-19, testat pe noile mutații din Marea Britanie, Japonia sau California. Sovereign 2 va putea fi administrat acasă

Alte două cazuri de infectare cu noua variantă a SARS-CoV-2 din Marea Britanie au fost depistate la Matei Balș

Clasele din liceu se modifică, în funcție de numărul maxim de elevi acceptat. Termenul limită pentru Inspectorate este 1 februarie

CITATUL ZILEI

Copiii români sunt a doua cea mai mare populație rezidentă din Germania, după copiii nemților. În România se nasc din ce în ce mai puțini copii

Apple se mută în realitatea virtuală. Cum vor să revoluțiuneze industria

Coronavirus: O discuție despre ridicarea restricțiilor din Ungaria este prematură, susține premierul Viktor Orban

Handbal masculin: Succes istoric pentru RD Congo la Campionatul Mondial din Egipt

HOROSCOP 22 ianuarie. Sentimentele întunecă judecata acestor zodii. Ce riscă să li se întâmple

Efectele învestirii lui Biden asupra burselor americane: Indicele S&P 500 și indicele Nasdaq au atins noi recorduri

Arad: 13 migranți, prinși la granița cu Ungaria ascunși în două camioane sau pe câmp

Elon Musk este dispus să ofere 100 de milioane de dolari pentru cea mai eficientă tehnologie de captare a carbonului

Portugalia interzice toate cursele aeriene provenite din Regatul Unit. Motivul: combaterea răspândirii noii tulpini a Covid-19

Coronavirus în România LIVE UPDATE 22 ianuarie. Bilanț COVID-19 actualizat

Fostul șef al băncii Vaticanului a fost condamnat la aproape 9 ani de închisoare

Aglomerație în Poiana Brașov. Turiștii s-au înghesuit ca să meargă cu telecabina

Summit UE: Charles Michel: Liderii UE vor să mențină frontierele deschise / Certificatele de vaccinare au scop medical

Se redeschid restaurantele din Slobozia. Incidența cazurilor de Covid a scăzut sub 3 la mia de locuitori.

Coronavirus: Marea Britanie nu exclude posibilitatea de a închide frontierele în urma numeroaselor mutații ale SARS-CoV-2

Medicul Valeriu Gheorghiță, coordonatorul campaniei de vaccinare, despre scrisoarea deschisă trimisă de primarul Timișoarei: "Înțeleg foarte bine nemulțumirea domnului primar, dar la momentul actual România are un număr limitat de doze"

Tratatul privind Interzicerea Armelor Nucleare a intrat în vigoare

Pasagerii care călătoresc spre Amsterdam au nevoie de un test antigen negativ. Anunțul TAROM

Rectorul UMF Cluj: Mă vaccinez, deci gândesc, gândesc, deci exist!

Apele Române: Pasarela de promenadă din Mamaia va fi conservată până la reabilitare


Pag.1 Pag.2 Pag.3 Pag.4 Pag.5 Pag.6 Pag.7
Pag.8 Pag.9 Pag.10 Pag.11 Pag.12 Pag.13 Pag.14 Pag.15
Pag.16 Pag.17 Pag.18

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1030, afisate in 18 pagini.



ieri 06:17 CITATUL ZILEI