09:27
Comentarii Adauga Comentariu

_ Am cheltuit 1.200 de lire sterline pe hoteluri și trenuri după ce 82 de lire sterline cu autocarul Blablacar de la Paris a fost întârziat

_ Am cheltuit 1.200 GBP pe hoteluri și trenuri după ce 82 de lire sterline Blablacar acasă cu autocarul din Paris a fost întârziat

În iulie, eu și fiica mea am luat o vacanță în Europa. Călătoria de întoarcere a implicat călătoria de la Lacul Garda din Italia cu trenul, schimbarea la Milano pentru a lua un tren spre Paris, apoi întoarcerea la Londra cu un autocar peste noapte, pe care l-am rezervat la o companie numită Blablacar.

Autobuzul era programat să plece din Paris la 23:35, așa că am rezervat trenuri care să ne ducă la autogară în timp util pentru asta. Dar cu două zile înainte, am primit un e-mail în care se spunea că ora a fost amânată la 21:25 – ceea ce înseamnă că trenurile noastre nu ne vor mai duce acolo la timp.

Nu aveam altă opțiune decât să ne rerezervăm trenurile, care au costat un total de 132 GBP. Momentul mai devreme a însemnat și că a trebuit să rezervăm un hotel în Milano cu o seară înainte, deoarece primul tren care iese din Lacul Garda dimineața ne-ar fi întârziat. Acest lucru ne-a costat 90 de lire sterline.

Am ajuns la autogara din Paris cu 1 oră și 45 de minute înainte de autocar. La ora de plecare, ora 21:25, nu sosise și apărea pe tablă ca „întârziat”.

Am vorbit cu reprezentantul Blablacar în gară și spun că nu știau la ce oră va veni autobuzul. Nu puteau garanta deloc că va veni.

La miezul nopții, terminalul stației de autobuz s-a închis și nu am putut accesa toalete , apă, mâncare sau locuri. Nu ne-am simțit în siguranță când două femei călătoreau singure și așadar, la scurt timp după ce am luat decizia de a merge la un hotel din apropiere, care costa 176 GBP, și am petrecut noaptea.

Toate autobuzele viitoare au fost complet rezervate până la mijlocul după-amiezii a doua zi, ceea ce nu ne-ar duce acasă la timp pentru muncă. A trebuit să rezervăm un tren de la Paris la Lille pentru a lua Eurostar a doua zi pentru a ne întoarce acasă. Acest lucru ne-a costat aproape 600 de lire sterline, deoarece au mai rămas doar bilete la clasa business într-un termen atât de scurt.

În total am cheltuit o lire sterline în plus. 1.200 pentru călătorii alternative, hoteluri și mâncare. Biletele de autocar costau 41 GBP fiecare și trebuiau să fie o opțiune ieftină, așa că este îngrozitor că călătoria a ajuns să ne coste atât de mult.

J.S, Londra

Helen Crane de la This is Money răspunde: Mon dieu! Acesta este un profit foarte mare pentru o călătorie acasă care trebuia să fie ieftină și veselă.

Ați fost în vacanță în frumosul Lac Garda al Italiei împreună cu fiica dvs., bucurându-vă, fără îndoială, de stilul de viață relaxat local. .

Dar întoarcerea ta s-a transformat în mama tuturor călătoriilor de coșmar.

De atunci ai aflat că autocarul a apărut cu puțin înainte de ora 1 dimineața, după ce ai plecat la hotel din cauza o lipsă de informații și preocupări legate de siguranță.

Înțeleg perfect că nu ați vrut să petreceți mai multe ore într-o stație de autobuz dintr-o țară străină, până târziu în noapte.

A fost deosebit de enervant faptul că, având în vedere cât de târziu a ajuns autocarul în cele din urmă, nu trebuie să te fi obosit deloc să-ți reprogramați călătoriile cu trenul.

Întârzierile apar și nu există întotdeauna multe companii de turism. pot face în privința asta. Dar ceea ce au control asupra modului în care comunică acele informații clienților lor și încearcă să îndrepte lucrurile.

Blablacar a căzut aici, în opinia mea. Spui că ai vorbit cu reprezentantul său la autogară de multe ori, dar nimeni nu ți-a putut oferi un răspuns.

Ați efectuat și apeluri telefonice către companie, dar acestea nu au primit sau au fost deconectate după câteva secunde. Pentru o companie numită Blabla, stăteau suspect de tăcuți.

N-ai auzit nimic până la ora 12:55 când, tocmai făcând rezervare la un hotel, ai primit un e-mail în care se indică numărul platformei.

Ați încercat să contactați Blablacar pentru o rambursare și, de asemenea, le-ați cerut să vă despăgubească pentru hotelurile, călătoriile și alimentele suplimentare pentru care a trebuit să plătiți din cauza autobuzului reprogramat și întârziat.

Există reguli bine stabilite de compensare și proceduri de reclamație pentru călătoriile cu avionul, dar procesul de a obține recurs atunci când o călătorie internațională cu autocarul a mers prost este, din păcate, mai puțin tăiat și uscat.

Teoretic, atunci când cineva cumpără un autobuz. sau călătoria cu autocarul în Marea Britanie, ei pot pretinde până la 100% din prețul conform Legii privind drepturile consumatorilor dacă acesta nu este „efectuat într-un timp rezonabil” - dar cât vor plăti companiile depinde adesea de durata intarzierea. De asemenea, pot face apel la Organismul de Apel pentru Autobuze.

Dar Blablacar este o companie franceză, așa că acest lucru nu vă ajută.

Ați luat legătura direct pentru a cere o rambursare și compensație, dar, în ciuda faptului că vi s-a promis un apel înapoi în 48 de ore, nu ați auzit nimic timp de luni de zile.

În cele din urmă, compania v-a contactat în septembrie pentru a rambursa costul biletelor inițiale de autobuz și ți-a dat un voucher de 50 la sută din valoarea biletului.

Dar nu ați simțit că a fost suficient de bun, deoarece tot ți-a lăsat din buzunar mai mult de 1.100 GBP.

Am contactat Blablacar și sunt mulțumit pentru a spune că acum s-a oferit să vă plătească 480 de euro în plus (419 GBP) pentru costurile dvs. hoteliere.

„Recunoaștem că informațiile pe care le-am comunicat acestui pasager înainte de această oră nu au fost suficient de satisfăcătoare. Acesta este motivul pentru care am decis să acoperim hotelul ei în mod excepțional', a spus un purtător de cuvânt.

A explicat că autobuzul a avut întârziere deoarece sosește la Paris cu un feribot, care a întârziat. A spus că a oferit o rambursare pentru biletele de autobuz atunci când călătoria a fost reprogramată inițial și că nu a putut acoperi cheltuielile din afara hotelului.

De atunci, mi-ați spus că ați acceptat oferta. În timp ce ești încă din buzunar, ai spus că te așteptai să plătească mult mai puțin, așa că am fost mulțumit de acest rezultat.

Mă bucur să aud că calamitatea antrenorului tău a ajuns acum la o încheiere și sper următoarea dvs. vacanță este mai puțin plină de evenimente.

În fiecare săptămână, mă uit la companiile care nu au rămas fără probleme când vine vorba de serviciul clienți și la cele care au plecat mai presus și dincolo.

Domnișoară: Cititorul Hilary a trimis un e-mail pentru a-mi spune despre plictisul dus și înapoi pe care l-a experimentat atunci când încercând să-și închidă contul de televiziune și de internet cu Virgin Media.

Era un client TV și internet la fosta ei adresă, dar când a S-a mutat, noua proprietate nu se afla în zona de service Virgin, așa că a trebuit să se schimbe.

Ea și-a deconectat serviciul în aprilie 2022 și a returnat echipamentul necesar. Ea a primit un e-mail în care se spunea că contul ei avea un credit de 102 GBP, care urma să fie trimis prin cec.

Dar o lună mai târziu, Virgin și-a debitat contul pentru 65 GBP – spunând că aceasta era o factură pentru luna după ea. se deconectase.

Au trecut trei săptămâni, apoi a primit cecul de 102 lire sterline.

Confuză, ia trimis un mesaj lui Virgin. S-a spus că va anula cecul de 102 lire sterline și va trimite altul cu 167 lire sterline – compensând taxa eronată de 65 lire sterline.

Asta nu a ajuns niciodată, așa că în iulie a sunat la departamentul de reclamații. I-a spus să pună în bancă cecul de 102 lire sterline, iar acesta va trimite altul cu 65 de lire sterline.

Totuși, nu a sosit niciun cec nou, așa că în august a sunat-o din nou pe Virgin. Apoi i-a spus că rambursarea de 65 de lire sterline a fost inclusă în primul cec de 102 de lire sterline.

Aceasta a devenit o prostie, așa că am renunțat la Virgin. Din fericire, această saga dureroasă a plăților s-a încheiat, iar cecul de 65 de lire sterline este în siguranță în mâinile lui Hilary.

Un purtător de cuvânt al Virgin Media a spus: „Ne-am cerut scuze clientului pentru problemele pe care le-a întâmpinat la închiderea contului. Acum am aranjat să-i fie trimis un cec, nu mai sunt datorați bani și ea este fericită că problema este acum rezolvată.'

Hit: Reader Morag a scris pentru a-mi spune cât de impresionată a fost de firma sa energetică Octopus, despre care a spus că s-a remarcat din marea de furnizori datorită serviciului excelent pentru clienți.

Ea a spus: „Sunt atât de impresionată de eficiența lor și de gradul de conștientizare a consumatorilor. Clasa întâi! Am fost cu toate marile companii energetice în ultimii 50 de ani și nu i-am scris niciodată uneia spunându-le cât de buni sunt, până când m-am alăturat companiei Octopus.

„Singurul meu regret este că am trimis fiica mea invitația lor de a se alătura (am primi 100 de lire sterline de împărțit între noi dacă s-a înscris), dar ea m-a ignorat, a urmat sfatul tatălui ei și a rămas la compania la care era - acum plătind o factură astronomică în fiecare lună! O, dragă!’

Îmi pare puțin rău pentru fiica ta, Morag, dar poate că asta arată că mama chiar știe cel mai bine.

(Fluierul)

Linkul direct catre Petitie

CEREM NATIONALIZAREA TUTUROR RESURSELOR NATURALE ALE ROMANIEI ! - Initiativa Legislativa care are nevoie de 500.000 de semnaturi - Semneaza si tu !

Comentarii:

Adauga Comentariu

Citiți și cele mai căutate articole de pe Fluierul:

Relațiile intime în afara căsătoriei vor fi pedepsite cu un an de închisoare: E noul Cod Penal din Indonezia

_ Ignorați expertii, nu vă așteptați la scăderi mari ale prețului chiriei

_ Țițeiul zdrobit deoarece datele privind locurile de muncă semnalează o recesiune iminentă în SUA

_ Consiliul școlar al județului Loudoun îl concediază pe superintendent pentru ceea ce marele juriu spune că este „lipsă uimitoare de deschidere”

_ Probabilitatea ca lui Elon Musk să i se întâmple „ceva rău” este mare, potrivit lui Musk

Nimănui nu îi pasă de greva New York Times, în timp ce zeci de oameni urmăresc fluxul live

_ Microsoft Slides după ce FTC blochează acordul Activision, trage piața în jos

_ Biden impune Pentagonului mandate stricte privind schimbările climatice

Project Veritas: Decanul din Chicago se laudă că le oferă elevilor minori jucării sexuale în timpul lunii Mândriei

_ „Rămâneți la țintă...”

_ Șase lecții din runda din Georgia

_ FBI „profund îngrijorat” după ce Apple a spus că aproape toate datele iCloud au acum criptare end-to-end

_ Vremea rece întârziată pentru o mare parte din SUA

_ Biden reînnoiește eforturile pentru interzicerea „armelor de asalt”, dar senatorul cheie GOP spune că „nu mai este pe masă”

_ CHRISTOPHER STEVENS: Îți place! Agentul imobiliar Amanda este unul dintre cei mai buni frânghii ai Trădătorilor

_ O femeie anorexica, 36 de ani, a murit cântărind doar trei pietre, după eșecuri „catastrofale”, potrivit legii

_ Strategii nu se bazează pe o redresare europeană în 2023

_ Porch Pirates Awash In Holiday Booty As Online Sales Top Records

_ Texas emite citații către BlackRock pentru promovarea agendei ESG

_ Petrolul se scufundă în roșu timp de un an, în ciuda șocului de aprovizionare de la oprirea conductei Keystone

_ Proiectul de lege NYC ar interzice concedierea lucrătorilor fără „motive justă”, limitarea supravegherii angajaților

_ Aproximativ 450.000 de cumpărători de locuințe sunt acum sub apă, deoarece delicvența FHA „devreme” a atins nivelurile din 2009

_ DeSantis strânge 59 de milioane de dolari pentru ameliorarea uraganului din Florida, spune că Biden a refuzat fonduri

_ Biden analizează transferul în Ucraina a bombelor cu dispersie interzise la nivel internațional

_ Comenzi de camioane clasa 8: nicăieri în care să meargă în jos

_ Gânduri profunde pentru investitorii pasivi

_ Parlamentul a decis: Programa școlară va conține, din anul 2023, competenţe de mediu

_ Bacteriile eructatoare: identificarea microbilor arctici care produc gaze cu efect de seră

_ Billetul rar de 100 de lire sterline din 1927 se vinde la licitație cu 140.000 de lire sterline

Pag.1
Nr. de articole la aceasta sectiune: 29, afisate in 1 pagina.