10:05
Comentarii Adauga Comentariu

_ Kate Wills își dezvăluie secretul pentru a obține o modă de cinci stele la un nivel redus

_ Kate Wills își dezvăluie secretul pentru a obține cinci -modă vedetă pe o scară scurtă

Sorbind apusul soarelui lângă piscină în Ibiza într-o rochie maxi de mătase Beulah de 640 de lire sterline, cu o geantă de mână Olympia Le-Tan de 1.000 de lire sterline, amplasată lângă cocktailul meu, arăt ca un multimilionar .

În acea seară, partenerul meu și cu mine ne rezervăm o babysitter și ne îndreptăm spre un hotel elegant pentru cină. Port o rochie elegantă Rixo de 355 de lire sterline, cu nasturi pe tot la spate. În loc să mă simt ca un intrus neplăcut, așa cum o fac în mod normal într-un hotel de cinci stele, simt că mă potrivesc complet. Avem o cină uimitoare, cu servicii deosebit de grozave. A fost rochia? Cine știe.

A doua zi, îmbrăcat într-o rochie cămașă Jacquemus (500 de lire sterline), plătesc peste 800 de lire sterline pentru a închiria o barcă cu motor pentru după-amiază, lucru pe care nici măcar nu am visat să-l fac până acum. .

Cu toții ne dorim să devenim o persoană nouă în vacanță, o versiune fantastică a noastră, plutind în jurul unei piscine infinite în lenjerie albă imaculată. Și în această călătorie, în sfârșit am făcut-o. Cum? Am împachetat un dulap de vis cu piese de designer — iar hainele m-au schimbat. M-am simțit mai eliberat și mai extravagant.

Să mă îmbrac ca un personaj din serialul de succes succesion mă face să simt că aș fi unul, cu excepția, poate, pentru faptul că tresare de fiecare dată când fiica mea de doi ani vine lângă mine cu acadelele ei roșii care picură.

Pentru că ținuta mea ar putea merita o avere, dar este doar închiriată. La fel este și restul garderobei mele de sărbători.

Nu m-am gândit niciodată că voi fi genul de persoană care a angajat ținute de designer pe care să le ia în vacanță (și nu doar pentru că, în calitate de mamă a unui copil mic, poartă orice lucru care nu este lavabil este exclus).

Dar știam că am nevoie de o ținută super glam pe care să o port la nunta cu cravată neagră a prietenului meu din Ibiza - genul de nuntă în care High Street pur și simplu ar face-o. m-am tăiat — și nu mi-am putut permite să plătesc pentru una, când călătoria în sine mă împins deja în descoperirea de cont.

Un prieten mi-a sugerat să încerc să închiriez o rochie și, de curiozitate, am semnat pentru câteva dintre marile companii de închiriere. Am descărcat aplicații pentru By Rotation și Hurr (care au făcut echipă recent cu Selfridges pentru a oferi un serviciu de închiriere personal) și am navigat pe site-ul My Wardrobe HQ (care a colaborat cu Burberry, Tommy Hilfiger și Harrods).

Am fost surprins de cât de accesibil era (prețurile încep de la 4 GBP pe zi) și cât de elegant și ușor de utilizat erau site-urile.

Câteva zile mai târziu mă învârteam în fața dormitorului meu. oglindă într-o rochie De La Vali, de culoare galben-canar, care se oprește până la podea (61 GBP pentru opt zile, față de 475 GBP pentru cumpărare). Arătam – și m-am simțit – uimitor.

Știam că „geanta mea de nuntă” de încredere – un clutch argintiu Whistles – nu se va descurca, așa că m-am hotărât să închiriez acea geantă cu carte Olympia Le-Tan de culoare roz aprins (£ 19 de închiriat, RRP 1.090 GBP). Este o piesă recunoscută instantaneu pe care am admirat-o de departe de ani de zile, dar nu aș putea justifica niciodată să stropesc atât de mulți bani. Pe o rolă, am adăugat niște cercei cu cerc cu onix negru Soru (35 GBP de închiriat, RRP 145 GBP).

Dar ce rămâne cu restul călătoriei mele? Dintr-o dată, caftanele mototolite și rochiile de soare pătate pe care de obicei le-am aruncat în valiză pentru o vacanță mare mi s-au părut puțin deprimante. Așa că am decis să-mi modernizez întreaga garderobă de vacanță de cinci zile.

Mi-am luat o rochie maxi din crepe de chine de mătase moale, albastră și albă, de la luxul brand londonez Beulah (79 GBP pentru șapte zile, RRP 640 GBP). ), despre care am crezut că va arăta grozav pe plajă și o salopetă de mătase cu model de la același designer (105 GBP pentru șapte zile, RRP 595 GBP) de purtat la cină. Era puțin în afara zonei mele de confort vestimentar, dar mi-am dat seama că vacanța fantezică eu sunt mai curajoasă.

Apoi am ales o pereche de pantaloni scurți Ganni cu imprimeu tigru (£64 pentru șapte zile, RRP £145) și o cămașă asortată (£42 pentru șapte zile, RRP £155) și, de asemenea, rochia cămașă Jacquemus ( 104 GBP pentru șapte zile, RRP 500 GBP) pe baza faptului că ar arăta grozav pentru vizitarea obiectivelor turistice în orașul vechi din Ibiza.

Nu am putut rezista acelei rochii maxi Rixo (96 GBP pentru șapte zile, RRP £). 355) și o rochie reformată fără umăr (87 GBP pentru șapte zile, RRP 285 GBP) pentru a vă relaxa lângă piscină cu stil.

Deși închirierea hainelor de ocazie nu este nimic nou, închirierea garderobei dvs. de vacanță este cea mai nouă frontieră a pieței de închiriere. Anul trecut, hotelul din Londra a făcut echipă cu By Rotation pentru a oferi o „vacanță fără pachet”, oaspeții alegând să închirieze look-uri pentru sejurul lor ca și cum ar fi fost room service.

În această vară, majoritatea marile companii de închiriere au organizat editări de sărbători, prezentând caftane de lux, rochii decupate, pantaloni scurți de designer și chiar costume de baie.

The High Street intră acum în joc, cu mărci precum L.K. Bennett și Jigsaw oferă servicii de închiriere cu abonament.

„Am început o colecție specifică de îmbrăcăminte de plajă vara trecută”, spune Sacha Newall, fondatorul My Wardrobe HQ, care a fost lansat în noiembrie 2019.

' Am observat că mulți clienți angajează toate look-urile pentru vacanța lor de două săptămâni, de obicei în locuri precum St Tropez sau Mykonos, unde te îmbraci pentru a impresiona.

„Cineva care pleacă va închiria o selecție de articole contemporane. rochii casual de zi de la Jigsaw and Hush, plus câteva piese de spectacol de la Giambattista Valli sau Gucci.

„Toată lumea are o garderobă de vacanță diferită de stilul lor de acasă, sau cel puțin câteva piese pe care le poartă doar în străinătate, așa că este logic să poți actualiza acest lucru fără a cumpăra noi.’

My Wardrobe HQ este unic prin faptul că oferă, de asemenea, costume de baie, fitness și articole de schi. Deși ideea de a purta un bikini închiriat mi se pare puțin urâtă, Sacha mă asigură că toate hainele lor au o curățare medicală înainte de a le primi.

La câteva zile după ce mi-am plasat comenzile, cutie după cutie. de haine de designer împachetate în hârtie absorbantă au apărut la ușa mea. A fost ca o exfață epică de cumpărături pe internet fără vină.

Dacă intenționați să închiriați un dulap de vacanță, trebuie să fiți organizat. Aș recomanda să începeți căutarea cu cel puțin două săptămâni înainte de a zbura.

Unele ținute nu mi s-au potrivit atât de mult pe cât am sperat și am trimis înapoi o rochie pentru că era prea strâmtă (și asta a fost înainte de orice vacanță de mâncare și băutură).

Majoritatea site-urilor oferă o rambursare completă dacă returnați articolele cu etichete, astfel încât să puteți încerca înainte de a închiria. Dar tot ce am comandat arăta chiar mai bine decât pe site-ul web.

De asemenea, am descoperit de ce oamenii aruncă bani mari pe haine de designer atunci când poți cumpăra ceva la fel de frumos la capătul mai luxos al High Street.

Se pare că hainele bine croite din țesături de lux sunt mai măgulitoare și mai confortabile. Mă simțeam puțin conștientă de faptul că îmi dezvelesc trupul după bebeluș în vacanță, dar aceste ținute de designer ascundeau o multitudine de păcate.

Dacă am fost surprins de cât de simplă a fost închirierea, împachetarea mea de sărbători a fost chiar mai ușor. Am aruncat toate hainele pe care le împrumutasem într-o cutie, multe dintre ele încă în ambalajul în care veniseră.

În mod normal, mă chinui să-mi închid geanta, dar pentru că știam exact ce am pe care le-ar purta în următoarele cinci zile, aș putea călători foarte ușor.

Am fost plin de complimente când am purtat rochia mea galbenă „ceva împrumutată” la nuntă.

Și când cineva Întrebat de unde este, nu am lăsat să spun că nu o dețin de fapt.

Femeile deseori minimalizează ținutele noi – „Oh, chestia asta veche?!” — dar această rochie era atât de evident incredibilă încât m-aș fi simțit prost chiar și încercând asta. Bănuiesc că ar fi trebuit să înțeleg că l-am închiriat – și să mărturisesc că nu mi-am putut permite niciodată să-l cumpăr – dar pur și simplu nu am simțit nevoia.

Mă mă îmbrac ca un finanțator de încredere fără scuze. Nunta a fost plină de etichete de designer și am vrut să mă potrivesc. Și da, am deviat vinul roșu și nu m-am bătut, pentru orice eventualitate.

Deși majoritatea site-urilor vor acoperi uzura accidentală, dacă îmbrăcămintea este deteriorată fără reparații, atunci plătiți prețul integral cu amănuntul și îl păstrați. La sfârșitul nopții, câțiva nuntași au sărit în piscină, dar evident că nu puteam risca asta.

Închirierea garderobei mele de vacanță mi-a ridicat întreaga călătorie. L-a făcut să se simtă special, un pic ca și cum ți-ai actualiza camera de hotel la o suită sau ai fi urcat la clasa business în timpul zborului.

Și a fost un bonus să nu te întorci acasă cu o valiză plină de haine murdare. să mă spăl și apoi să încerc să mă înghesui înapoi în garderoba mea plină. Cu câteva clicuri, toate murdariile au fost ridicate din casa mea — nici nu a trebuit să stau la coadă la oficiul poștal.

Aceasta fiind spuse, am fost trist să le iau rămas bun de la ei. Unele dintre amintirile noastre preferate de vacanță sunt legate în hainele pe care le-am purtat.

Am un caftan brodat care mă face mereu să mă gândesc la călătoria prin India, deoarece l-am purtat până la moarte în Goa și există un Lână Patagonia care mă transportă instantaneu înapoi la a vedea aurora nordică în Islanda. Neavând nimic în garderoba care să-mi amintească de această călătorie, mi-o amintesc la fel?

Fusese doar o poveste de dragoste de vacanță, dar mă atașisem emoțional de aceste haine. Cu toții am auzit de remuşcările cumpărătorului, dar am avut „regretul chiriaşului”. Rochia De La Vali a fost o astfel de afirmație încât probabil că n-aș mai purta-o niciodată, dar am putut să văd cu adevărat cum ar funcționa pantalonii scurți și cămașa Ganni pentru stilul meu cotidian de vară londonez.

Atât de mult, Am fost tentat să le cumpăr. Multe site-uri vă oferă șansa de a cumpăra piesele pe care le iubiți, scăzând costul închirierii din prețul de vânzare cu amănuntul.

Și, deși nu veniți acasă la un munte de spălat a fost o noutate ciudată, dar genială, am făcut-o. am un blues după vacanță când arunc un ochi peste garderoba mea cotidiană obișnuită.

Dacă aș avea bani, mi-aș închiria toate hainele pentru fiecare vacanță. A fost o modalitate grozavă de a experimenta stilul meu, de a descoperi noi designeri și de a încerca o nouă persoană elegantă pentru dimensiune. În total am cheltuit în jur de 500 de lire sterline, ceea ce este o avere, știu, dar în mod ciudat, încă nu mă simt vinovat. Poate că încrederea în mod fanteziei mă slăbește?

Gândind ca un multimilionar, îmi spun că aș fi putut pierde cu ușurință aceeași sumă pe o singură rochie pe care am purtat-o ​​o singură dată, așa că nu este o afacere proasta. De asemenea, a costat mai puțin decât mașina mea de închiriat pentru vacanță — și știu care mi-a plăcut mai mult.

(Fluierul)

Linkul direct catre Petitie

CEREM NATIONALIZAREA TUTUROR RESURSELOR NATURALE ALE ROMANIEI ! - Initiativa Legislativa care are nevoie de 500.000 de semnaturi - Semneaza si tu !

Comentarii:

Adauga Comentariu

Citiți și cele mai căutate articole de pe Fluierul:

_ Ben Affleck este văzut într-o ținută bej în Santa Monica în timp ce se uită la telefonul mobil

Nesimțirea germană nu are limite. Polonia acuză pe bună dreptate că planul energetic al Germaniei va distruge piaţa unică a UE: "Egoism german"

_ Echipa dezvoltă noi instrumente pentru a ajuta la căutarea vieții în spațiul profund

_ Procesul pentru abuz sexual �mpotriva lui Kevin Spacey este �n desfășurare, �n timp ce avocații pun �n lumină sexualitatea lui...

_ Dacă Putin trece la nuclear peste Ucraina, Rusia este cea care s-ar confrunta cu distrugerea

_ Poți prezice cine va câștiga Cupa Mondială? Încercați jocul de predicție Pick'Em de la MailSport

_ 'Ukrainian forces continue to push north and east'

_ Noua mișcare îndrăzneață în carieră a lui Bec Judd: Footy WAG proiectează pad-uri de lux în suburbiile strălucitoare din Melbourne

_ Roma 1-2 Real Betis: uimitoarea lovitură de cap a lui Luiz Henrique sigilează victoria pentru vizitatori

_ Franța va contribui cu ofițeri la securitatea Cupei Mondiale din Qatar pe fondul apelurilor la boicot

_ Teroare pentru fotbaliştii Di Maria şi Vlahovic, speriaţi de o tentativă de jaf armat

_ SURPRIZA OCTOMBRIE...

_ Departamentul de Justiție crede că Trump are MAI MULTE documente...

_ Des Hasler l-ar putea da în judecată pe Manly pentru tricoul Pride, deoarece clubul încearcă să-l înlocuiască cu Anthony Siebold

_ BIDEN Avertizează despre „ARMAGEDDON” NUCLEAR

_ Leto va juca în filmul biografic Lagerfeld...

_ De ce excursia fără probleme a lui Anne la New York este un masterclass în regalitatea modernă, potrivit expertului regal

_ Gian Piero Ventrone a fost guru de fitness al lui Antonio Conte, care ar stârni teamă în jucători

_ Live: Biden spune că riscul de „Armagedon” nuclear este cel mai mare de la criza rachetelor din Cuba

_ Mama a carei fiica s-a nascut prematur conduce un salon de spital care rasfata parintii bebelusilor NICU

_ Deținuții din Alabama intră în grevă pentru a protesta împotriva condițiilor „deplorabile”, a muncii neremunerate

_ HARTĂ: Negația s-a răspândit în țară...

_ Deci Pele A FOST mai bun decât Ronaldo? Messi mai bun decât Maradona? Faceți cunoștință cu compania de date de fotbal Sofascore

_ SUA STOCURI ANTIRADIAȚII

_ Planul viclean al LIV Golf de a-și asigura punctele stelelor în clasamentul mondial se prăbușește

_ Sevilla anunță revenirea lui Jorge Sampaoli ca nou antrenor al primei echipe după ce l-a demis pe Julen Lopetegui

_ Fosta soție a lui Jordan Belfort confirmă că scena evaluată X din Wolf of Wall Street sa întâmplat de fapt

_ Bilanțul Champions League la jumătatea campaniei grupelor

_ SAMI MOKBEL: Jucătorilor Angliei le-a fost ușor să nu ia genunchiul pentru că asta sunt obișnuiți

_ Cheney îndeamnă alegătorii să respingă candidații...

_ Cameră de tortură în Harkov: ruşii au furat dinţii de la un stomatolog crezând că sunt din aur. Adevărul i-a doborât

_ Chimamanda Ngozi Adichie va continua să „spună ce crede” după ce a fost acuzată de „transfobie”

_ Legenda UFC Jose Aldo recunoaște că trecerea la box ar fi „un vis”, dar insistă că zilele sale de MMA s-au încheiat

_ Cupa Mondială cu arme secrete Socceroos: Rene Meulensteen Graham Arnold Cristiano Ronaldo Alex Ferguson

_ Taylor Swift dezvăluie că ignoră „zvonurile ciudate” despre relația ei cu iubitul Joe Alwyn

_ All pumped out: France hit by petrol shortage

_ Rihanna zboară din cap până în picioare Balenciaga și ochelari de soare futuristici în timp ce este în Los Angeles

_ Pink va fi prima pagină a BST Hyde Park din Londra în 2023, trei ani fără spectacole live

_ Kate Hudson poartă rochie florală de in la proiecția filmului Glass Onion la Festivalul de Film din Mill Valley

_ Chloe Moretz uimește în verde cu cizme din piele cu toc până la genunchi în timp ce promovează seriale TV în NY

_ Banca Angliei a fost FORȚĂ să intervină peste mini-buget

_ Tiafoe sfidează jet lag „foarte rău” pentru a ajunge în semifinalele din Tokyo

_ CHRISTOPHER STEVENS recenzii la televizorul de aseară

_ Twiggy, 73 de ani, uimește într-o nouă campanie de vacanță pentru Charlotte Tilbury

_ Trafic de persoane. 10 oameni între care şapte copii, exploataţi sexual în ţară şi în străinătate

_ Lil' Kim, 48 de ani, își prezintă curbele purtând o salopetă cu monogramă potrivită pentru noua campanie Mackage

_ Chantel Jeffries lasă puțin în imaginația urmăritorilor ei de pe Instagram în timpul vacanței

_ Mărturisirea bizară a Laurei Byrne despre „sexul genunchiului” despre fostul ei iubit

_ Numărătoarea inversă minune, 21 de ani, ridică capacul asupra secretelor din spatele alergării record după ce a aplicat la 16 ani

_ Invadatorii păcăliți de un adolescent din aplicația de întâlniri care ademenește soldații ruși să-și dea locația

_ Toate cele mai bune oferte pentru cumpărături pe Amazon în acest weekend înainte de Prime Day

_ Noua carte „bombshell” susține că „atrăgătorul” Duce de Sussex s-a transformat într-un „vechi rue” înainte de Meghan

_ Odată cu începerea sezonului de „încătușări de locuri de muncă”, expertul de top în angajare ne împărtășește cele opt sfaturi

_ Primul lider mondial care l-a felicitat pe Putin de ziua lui: lider respectat şi puternic susţinut de mase largi

_ Moment adorabil un școlar țipă de bucurie după ce s-a întâlnit cu Prințul William și Kate

_ ROBOR la 3 luni a luat-o din nou în sus, după ce BNR a majorat dobânda de referinţă

_ Domenica Calarco, de la MAFS, demonstrează puterea vedetei de social media la lansarea frumuseții Uluru

_ Raspadori și Kvaratshkelia excelează, dar James și Alexander-Arnold AMBÂI fac echipa noastră a săptămânii?

_ Emmanuel Macron spune că un acord de migrație la nivelul UE este posibil dacă Truss dă înapoi în NI

_ De ce am putea suferi pene de curent, ce se întâmplă cu spitalele și cum rămâne cu cei vulnerabili?

Pag.1 Pag.2 Pag.3 Pag.4 Pag.5 Pag.6 Pag.7
Pag.8 Pag.9 Pag.10 Pag.11 Pag.12 Pag.13 Pag.14 Pag.15
Pag.16 Pag.17 Pag.18 Pag.19 Pag.20 Pag.21 Pag.22 Pag.23
Pag.24

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1402, afisate in 24 pagini.